MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Mocna kampania marki Nivelazione tego lata
Mocna kampania marki Nivelazione tego lata

1.06 rusza kampania reklamowa marki NIVELAZIONE, produktów do pielęgnacji stóp. Kampania oparta jest na haśle "Moda na stopy marki NIVELAZIONE", które w przewrotny sposób mówi o marce nie jako marce kosmetyków, ale marce samych stóp.

Podczas kampanii promowany będzie krem do stóp intensywnie regenerujący Ratunek dla stóp kuracja SOS, który otacza stopę ochronnym filtrem, niwelując suchość i szorstkość.

Kampania obejmie telewizję, prasę, internet oraz miejsca sprzedaży. Marka będzie sponsorem programów o wysokiej oglądalności, takich jak: Dzień Dobry TVN, Pytanie na śniadanie, Na Wspólnej czy Klan, a także szeregu innych programów w wiodących stacjach telewizyjnych TVP1, TVP 2, TVN oraz stacjach tematycznych.


Kampania w prasie obejmie magazyny kobiece z segmentu luksusowego i poradniczego. Kampania digital została zaplanowana w kanale You Tube wykorzystując reklamę video i display oraz Facebook. Działania zostały zaplanowane również w miejscach sprzedaży.

Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki Nivelazione jako specjalisty od pielęgnacji stóp. Podkreślenie szerokiej, ciekawej i nowoczesnej oferty produktów, skierowanej do konsumentów w każdym wieku, niezależnie od płci. Kampania ma również na celu zaprezentowanie odświeżonej szaty graficznej.

Kreacją i planowaniem kampanii zajęło się Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Intermedia, a za działania w digital agencja Madiacore Group.

# Newsy producenci
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!