MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Mocna kampania marki Nivelazione tego lata
Mocna kampania marki Nivelazione tego lata

1.06 rusza kampania reklamowa marki NIVELAZIONE, produktów do pielęgnacji stóp. Kampania oparta jest na haśle "Moda na stopy marki NIVELAZIONE", które w przewrotny sposób mówi o marce nie jako marce kosmetyków, ale marce samych stóp.

Podczas kampanii promowany będzie krem do stóp intensywnie regenerujący Ratunek dla stóp kuracja SOS, który otacza stopę ochronnym filtrem, niwelując suchość i szorstkość.

Kampania obejmie telewizję, prasę, internet oraz miejsca sprzedaży. Marka będzie sponsorem programów o wysokiej oglądalności, takich jak: Dzień Dobry TVN, Pytanie na śniadanie, Na Wspólnej czy Klan, a także szeregu innych programów w wiodących stacjach telewizyjnych TVP1, TVP 2, TVN oraz stacjach tematycznych.


Kampania w prasie obejmie magazyny kobiece z segmentu luksusowego i poradniczego. Kampania digital została zaplanowana w kanale You Tube wykorzystując reklamę video i display oraz Facebook. Działania zostały zaplanowane również w miejscach sprzedaży.

Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki Nivelazione jako specjalisty od pielęgnacji stóp. Podkreślenie szerokiej, ciekawej i nowoczesnej oferty produktów, skierowanej do konsumentów w każdym wieku, niezależnie od płci. Kampania ma również na celu zaprezentowanie odświeżonej szaty graficznej.

Kreacją i planowaniem kampanii zajęło się Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Intermedia, a za działania w digital agencja Madiacore Group.

# Newsy producenci
baner wewnętrzny

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!