MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Magazyn marki Dr Irena Eris - Sense of Beauty w finale konkursu Power of Content Marketing Awards 2017
Magazyn marki Dr Irena Eris - Sense of Beauty w finale konkursu Power of Content Marketing Awards 2017

Power of Content Marketing Awards Szpalty Roku jest konkursem organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska. Jego celem jest upowszechnianie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich.  W tym roku do konkursu zgłoszono 200 prac.

Magazyn marki Dr Irena Eris znalazł się wśród finalistów konkursu Power of Content Marketing Awards 2017 aż w czterech kategoriach. W tym w dwóch kategoriach doceniono autorski projekt strony on-line magazynu, który powstał pod koniec 2016 r. www.SenseofBeautyMag.com

Nominacje dla magazynu Sense of Beauty:

Luksus odkrywania piękna w Sense of Beauty
Sense of Beauty to magazyn świata marki Dr Irena Eris. Wydawany od 10 lat, był jednym z pierwszych tego typu magazynów na rynku. Pismo zaprasza w finezyjną podróż po meandrach luksusu i prestiżu.

Na jego łamach odkrywamy tajniki działania kosmetyków, otwieramy drzwi do laboratoriów badawczych, w których naukowcy Dr Irena Eris prowadzą zaawansowane, autorskie prace naukowe. Opowiadamy o tym, jak pielęgnować urodę, przedstawiamy trendy, nowości z Kosmetycznych Instytutów i oferty Hoteli SPA Dr Irena Eris. Magazyn wpisuje się w klimat najlepszych światowych żurnali. Jest też dwujęzyczny – polsko-angielski. Porusza tematy związane z luksusem i prestiżem, ale także zamieszcza ekskluzywne wywiady z ludźmi, którzy żyją pasją

- mówi Joanna Łodygowska, szef działu komunikacji Dr Irena Eris.

Od kilku lat można zauważyć zwiększająca się rolę tego typu wydawnictw, a ich rynek nieustanie rośnie. Rozwój magazynu niesie za sobą nieustanne dążenie do doskonałości i podążanie za trendami wydawniczymi, a czasami nawet wyprzedzanie ich. Sense of Beauty jest także pierwszym magazynem custom publishing w Polsce, który miał swoją kampanię radiową.

W przypadku marki Dr Irena Eris magazyn pomaga przekazać wiedzę o filarach marki, czyli kosmetykach i usługach realizowanych w Kosmetycznych Instytutach i Hotelach SPA Dr Irena Eris. Pozwala też kreować tematy niezwiązane z marką, a pokazujące ją w odpowiednim otoczeniu. Wszystko sprowadza się do nieustannej twórczej pracy nad ciekawym kontentem, który pomoże nawiązać relację z czytelnikiem, konsumentem, klientem

- dodaje Łodygowska

Luksus nadaje ton
W 2012 roku Dr Irena Eris jako jedyna polska marka została przyjęta do prestiżowego Comité Colbert – stowarzyszenia najbardziej luksusowych brandów, wśród których znajdują się m.in. Chanel, Dior czy Louis Vuitton.  Przyjęcie Dr Irena Eris w poczet członków było dla marki ogromnym wyróżnieniem. Nie tylko doceniono kosmetyki doskonałej jakości, ale przede wszystkim wyznawaną filozofię, która ustanawia kierunek prowadzenia biznesu: poszanowanie tradycji, etyka w biznesie, dążenie do doskonałości, realizacja holistycznego podejścia do piękna oraz innowacyjność. To wydarzenie istotnie wpłynęło na kontent magazynu, a także sposób ujęcia tematów.

Spójnie z filozofią marki
Magazyn typu „content”, jeżeli tylko jest właściwie przygotowany, scala tematy związane z wartościami, jakie niesie ze sobą marka. Dr Irena Eris jest ekskluzywną marką kosmetyczną stworzoną dla kobiet świadomych swojego piękna. Oparta na wartościach, eksperckiej wiedzy i potrzebie doskonałości, stała się synonimem profesjonalizmu i skuteczności w pielęgnacji.

Dla Dr Irena Eris magazyn Sense of Beauty to wspaniałe narzędzie wizerunkowe,  wspierające budowanie reputacji i elitarności, a także budujące lojalność konsumentów. Lojalność, która w dzisiejszych czasach przestała być cnotą, a stała się wymierną biznesową wartością, gdyż lojalność klientów wobec marek wydających magazyny zewnętrzne rośnie

- podkreśla Joanna Łodygowska.

Nakład i dotarcie
Sense of Beauty to kwartalnik, wydawany w nakładzie 15 000 egzemplarzy (warto pamiętać, że magazyny custom publishing są produktami prasowymi, których nakład jest jednoznaczny ze sprzedażą egzemplarzową), dystrybuowany w sieci Kosmetycznych Instytutów Dr Irena Eris, w Hotelach SPA Dr Irena Eris oraz na  wybranych polach golfowych,  atelier modowych. Jest dostępny również w strefie VIP oraz executive lounge’ach na lotnisku im. F. Chopina w Warszawie oraz w Aelii. Magazyn dociera do selektywnej grupy docelowej i jednocześnie wyjątkowej. Często są to goście hotelowi, czy klienci Kosmetycznych Instytutów, którzy mają kontakt z magazynem w momencie głębokiego relaksu, co z pewnością ułatwia dotarcie z przekazem. 

Liczy się estetyka
Ważnym elementem jest także design magazynu. Sposób, w jaki jest zaprojektowany, jego warstwa graficzna i estetyczna, to elementy, które pomagają tworzyć przewagę konkurencyjną. Nakłada to na wydawcę zobowiązanie do prezentowania najwyższej jakości treści – zarówno na poziomie edytorskim, jak i wydawniczym. Jakość i dobór papieru, czy sesje zdjęciowe – to elementy, na które należy zwracać szczególną uwagę.

Nowoczesny design jest elementem ułatwiającym budowanie wspomnianej lojalności, ale także wpływa na kolekcjonerski charakter pisma. Dzięki Sense of Beauty ukazujemy piękno, które tworzy nową jakość życia

- puentuje Joanna Łodygowska.

Najnowszy numer magazynu właśnie ukazała się na rynku i jest dostępny w Hotelach Spa Dr Irena Eris oraz w Kosmetycznych Instytutach Dr Irena Eris. Kulisy jego powstawania można obejrzeć poniżej:-)
 

Wszystkich spragnionych interesującej lektury i ciekawych informacji ze świata marki Dr Irena Eris, kultury i sztuki zapraszamy na stronę magazynu www.SenseOfBeautyMag.com  oraz na profil na Facebooku www.facebook.com/SenseOfBeauty

# Newsy producenci
baner wewnętrzny

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!