MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Resibo, Cosmoprof Bolonia 2018: Na targach nie marnujemy ani minuty, zawsze wykorzystujemy czas i miejsce
Resibo, Cosmoprof Bolonia 2018: Na targach nie marnujemy ani minuty, zawsze wykorzystujemy czas i miejsce

Gosia Kawalec, export key account manager Resibo: Eksport dla naszej firmy jest bardzo ważny, ponieważ chcemy sukces z rynku polskiego przenieść także na Europę i świat. Dlatego jesteśmy tutaj, ale wiadomo, że praca nad wchodzeniem na nowe rynki jest procesem znacznie dłuższym aniżeli akcyjnie podczas targów. Marka Resibo jest już dostępna na dwóch bardzo dla nas ciekawych rynkach: w Australii i w Austrii. W tej chwili razem z naszym austriackim dystrybutorem mocno skupiamy się na dopracowaniu premiery Resibo w Austrii oraz wejściu na rynek niemiecki.

Energia i zapał - za to lubię te dziewczyny!Ewelina Kwit-Betlej, właścicielka firmy:

Wystawiamy się w hali produktów naturalnych, bo naturalność to DNA naszej marki. Teraz wiele firm i marek chce się pozycjonować w tym segmencie. Nas nie wykreował trend: działamy na rynku od trzech lat i od początku tworzyliśmy kosmetyki naturalne. Największy boom nadszedł na zielone kosmetyki rok temu i nagle w tej kategorii zaczęło przybywać nowych marek. Na pewno to, że teraz na kosmetyki naturalne jest wysoki rynkowy popyt, pomaga nam się również rozwijać. A że konkurencja urosła? Takie są prawa rynku. (śmiech)

Gosia Kawalec: Mocno stawiamy na jakość, bardzo selektywny dobór składników w naszych produktach, przyjemność aplikacji, skuteczność działania, a także – co bardzo pomaga wyróżnić produkt na półce – efektowne opakowania, spójne dla całej marki.

Ewelina Kwit-Resibo: To warunek konieczny, bo zależy nam na zdobyciu lojalnej grupy konsumentek. Wiemy, że rynek jest bardzo rozdrobniony i konkurencyjny. Nie mamy takich budżetów marketingowych, jak duże firmy. Musimy zatem zaintrygować konsumentów naszymi produktami na półce, a ich wysoka jakość i działanie mają budować zaufanie do marki. Wykorzystujemy też mocno w celach promocyjnych, ale też budowania rozpoznawalności marki, social media. To bardzo dobry kanał dla takich firm, jak nasza.

Nasze obecne bestsellery to, m. in.  balsam wyszczuplający (produkt, którego nie planowaliśmy wcześniej, wyszedł nam niejako przez przypadek przy tworzeniu balsamu odżywczego – technolodzy chcieli wypróbować nowy składnik i okazało się, że ten skutecznie ujędrnia skórę, niweluje rozstępy i działa antycellulitowo – prototyp kosmetyku sprawdził się na naszych zaprzyjaźnionych testerkach, więc wdrożyliśmy go do produkcji). Nieustannie bardzo dobrze sprzedaje się z naszej oferty olejek do demakijażu – pierwszy produkt, z którym weszliśmy szerzej na rynek. Pierwszą trójkę zamyka serum wygładzające. Nad kolejnymi produktami oczywiście pracujemy.

Efektowny design stoiskaGosia Kawalec: Przyjechaliśmy do Bolonii na Cosmoprof z grafikiem umówionych spotkań – niektóre kontakty mamy z poprzednich targów i ponownie wracamy do pewnych rozmów. Zapewne kilka spotkań będzie mieć charakter finalizujący nawiązanie współpracy. Jesteśmy przygotowani i otwarci również na nowe kontakty. Mamy tu mocny team i absolutną gotowość do intensywnej pracy. Nie chcemy zmarnować ani minuty!

Ewelina Kwit-Resibo: No właśnie, niemal nie schodzę z naszego stoiska. (śmiech) Chciałabym trochę odwiedzić inne hale czy spokojnie przejść się po tej naszej... Na razie jednak nie było na to kompletnie czasu. Może w kolejnych dniach? Tak, jak mówi Gosia, traktujemy te targi i inne, na których jesteśmy bardzo poważnie. To jest ten czas, kiedy musimy intensyfikować nasze eksportowe wysiłki.

Korzystamy ze wsparcia programu operacyjnego „Go to brand”. Na pewno dla firm młodych stażem, jak nasza, to znacząca pomoc w promocji eksportu. Bez tych pieniędzy nie byłoby łatwo w ogóle pokusić się o wystawianie na targach międzynarodowych. Co prawda w Bolonii, na której nam od początku bardzo zależało, wystawialiśmy się ze środków własnych w poprzednim roku, ale nasza obecność na sześciu innych imprezach targowych, bez wsparcia środków unijnych, byłaby raczej niemożliwa. Pewnie bylibyśmy na nich, ale raczej w charakterze odwiedzających, nie wystawców.

Gosia Kawalec: W tym roku będziemy wystawiać się jeszcze na Middle East Dubai oraz na Cosmoprof w Hongkongu. Czujemy, że możemy z powodzeniem zaistnieć na wielu rynkach, a pytania i maile które otrzymujemy od klientów z całego świata o nasze produkty jeszcze nas w tym przeczuciu umacniają. Tą obecnością na targach dajemy więc sobie szansę i mocno działamy, by efektywnie wykorzystać czas i miejsce.

opr. Lidia Lewandowska, Wirtualne Kosmetyki

# Eksport
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Herla - Regionalny Kierownik Sprzedaży Herla - Eksport Manager Oferta Pracy: Equalan Pharma - Młodszy Specjalista ds. Marketingu TZMO SA - Koordynator Sekcji Wyrobów Kosmetycznych Nivea - Przedstawiciel Handlowy ds. Kluczowych Klientów Oferta pracy: Delia Cosmetics - Product Manager Oferta pracy: Delia Cosmetics - Dyrektor Sprzedaży Rekrutacja ukryta - Junior Trade Marketing Specialist Oferta pracy: Farmona - Brand Manager Oferta pracy: Oceanic - Młodszy Specjalista ds. wdrożeń kosmetycznych Oferta pracy: Organique - Product Manager Eveline Cosmetics - Brand Manager Cosmo Group: Regionalny Trener Sprzedaży/Manager w Dziale Szkoleń Produktowych Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK: Starszy Specjalista ds. Kontroli Jakości Oferta pracy: Oriflame - Koordynator ds. Ciągłego Doskonalenia Oferta pracy: Bio-Estetic - Account Manager Oferta pracy: Tenex - Specjalista ds. marketingu Oferta pracy: Senior R&D Formulation Specialist - Wrocław Oferta pracy: Abriga -  Specjalista ds. sprzedaży na rynek hiszpański i brytyjski Oferta pracy: Nuco - Specjalista ds. Kreacji Oferta Pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Zakupów Oferta pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Brand Manager Orkla Care - Technolog w Dziale Badań i Rozwoju BodyBoom - Młodszy Specjalista ds. Marketingu Dax Cosmetics - Junior Product Manager Silcare - Safety Assessor Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Indigo - Specjalista ds. zakupów Ados Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Premium Distribution - Koordynator ds. szkoleń Henkel - Digital Manager Perfumesco - Category Manager-Kupiec Super-Pharm Manager Działu Drogeryjnego i Kosmetycznego Oceanic - Kupiec Strategiczny Beliso - Specjalista ds. marketingu Yonelle - Specjalista ds. Kontroli Opakowań MAC Brand Support Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Specjalista ds. Digital Marketingu Miraculum - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Estee Lauder - Marketing Manager Oriflame - Specjalista ds. Zakupów Yope - Eksport Manager Laboratorium Kosmetyczne Joanna  - Kierownik ds. sieci aptecznych PGD Polska - przedstawiciel handlowy ds. Procter&Gamble Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!