MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Politech, Cosmopack Bolonia 2018: Firmy kosmetyczne coraz większą wagę przykładają do jakości opakowań
Politech, Cosmopack Bolonia 2018: Firmy kosmetyczne coraz większą wagę przykładają do jakości opakowań

Cezary Szwarc, specjalista ds. marketingu, Politech: Targi oceniamy bardzo korzystnie. Mamy od samego początku wielu gości, prowadzimy sporo ciekawych rozmów, dostajemy mnóstwo  zapytań. Szczególnie cieszy nas rosnąca z edycji na edycję liczba nowych kontrahentów, których udaje nam się w Bolonii na Cosmopack pozyskać. Targi są ponadto doskonałą okazją do podtrzymania relacji z dotychczasowymi partnerami biznesowymi.

Oferujemy nasadki do perfumerii z różnych tworzyw sztucznych, w tym przede wszystkim z Surlynu, kompletne słoiki kosmetyczne oraz wiele usług zdobniczych – lakierowanie UV, metalizację próżniową, hot-stamping.

Klienci coraz bardziej doceniają jakość opakowań. Wiedzą, że sam produkt kosmetyczny w środku to jedno, ale to przecież efektowna wizualizacja zewnętrzna sprawia, że klient interesuje się tym, a nie innym, kosmetykiem przy półce. Działy marketingu zwracają zatem szczególną uwagę na to, jak dobrać właściwe opakowanie, w jakiej szacie graficznej ma się produkt prezentować...

Dla takich firm jak nasza, to duże pole do popisu, by stworzyć projekt, który naprawdę spodoba się klientom i będzie spójny z charakterem całej marki. Opakowanie ma być „eye-catching”, przyciągać wzrok – to jego podstawowa rola marketingowa.  Oprócz tego opakowania muszą być jeszcze funkcjonalne, ale też gwarantujące bezpieczeństwo użytkowania. Cały czas pracujemy nad innowacjami w tej dziedzinie.

Na rynku dużą popularnością cieszą się obecnie produkty typu air-less. Nic dziwnego: są to opakowania gwarantujące konsumentowi bezpieczeństwo i zachowujące stabilność produktu, gdyż powietrze nie dostaje się do środka. Oczywiście taka technologia podraża koszt produkcji, więc tego typu rozwiązania wybierają raczej marki premium i dermokosmetyczne.  Pojawiają się one w coraz to nowych formach. Poza tym w natarciu są wciąż słoiki dwukomorowe. Nasze stoisko przyciąga odwiedzających bardzo ciekawymi produktami standardowymi, jak nasadki Loop czy Rock oraz przykładami kolorowej metalizacji o najwyższej jakości. Ponadto niezmienną popularnością cieszą się ponadczasowe wzory klasycznych słoików, czego przykładem są chociażby opakowania stosowane przez markę La Prairie. Politech w swojej ofercie również ma takie klasyki wykonane z Surlynu - Orion oraz Hexagon.

Jesteśmy zawsze obecni na targach opakowań w Paryżu, Monako i w Monachium. Bolonia jest dla nas ważna, bo to najbardziej uniwersalne targi, gdzie w jednym terminie spotykają się wszyscy uczestnicy rynku: dostawcy – producenci – handel.

Jesteśmy na rynku obecni od 20 lat. W swojej ofercie posiadamy rozwiązania chronione patentami. Jako pierwsi w Polsce zastosowaliśmy metodę hot-stampingu na Surlynie.

Rynek od 1998 roku bardzo się zmienił. Dziś liczą się na nim ci dostawcy, którzy gwarantują jakość, są w stanie produkować duże partie zamówień w krótkim czasie, okazali się wiarygodni we współpracy. Politech jest postrzegany jako ważny gracz na rynku opakowań w Europie, choć jesteśmy firmą z typowo polskim kapitałem. Czujemy jednak, że ciągle możemy rosnąć, tym bardziej, że wciąż rośnie rynek kosmetyczny.

 

opr. Lidia Lewandowska, Wirtualne Kosmetyki

# Eksport
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Herla - Regionalny Kierownik Sprzedaży Herla - Eksport Manager Oferta Pracy: Equalan Pharma - Młodszy Specjalista ds. Marketingu TZMO SA - Koordynator Sekcji Wyrobów Kosmetycznych Nivea - Przedstawiciel Handlowy ds. Kluczowych Klientów Oferta pracy: Delia Cosmetics - Product Manager Oferta pracy: Delia Cosmetics - Dyrektor Sprzedaży Rekrutacja ukryta - Junior Trade Marketing Specialist Oferta pracy: Farmona - Brand Manager Oferta pracy: Oceanic - Młodszy Specjalista ds. wdrożeń kosmetycznych Oferta pracy: Organique - Product Manager Eveline Cosmetics - Brand Manager Cosmo Group: Regionalny Trener Sprzedaży/Manager w Dziale Szkoleń Produktowych Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK: Starszy Specjalista ds. Kontroli Jakości Oferta pracy: Oriflame - Koordynator ds. Ciągłego Doskonalenia Oferta pracy: Bio-Estetic - Account Manager Oferta pracy: Tenex - Specjalista ds. marketingu Oferta pracy: Senior R&D Formulation Specialist - Wrocław Oferta pracy: Abriga -  Specjalista ds. sprzedaży na rynek hiszpański i brytyjski Oferta pracy: Nuco - Specjalista ds. Kreacji Oferta Pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Zakupów Oferta pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Brand Manager Orkla Care - Technolog w Dziale Badań i Rozwoju BodyBoom - Młodszy Specjalista ds. Marketingu Dax Cosmetics - Junior Product Manager Silcare - Safety Assessor Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Indigo - Specjalista ds. zakupów Ados Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Premium Distribution - Koordynator ds. szkoleń Henkel - Digital Manager Perfumesco - Category Manager-Kupiec Super-Pharm Manager Działu Drogeryjnego i Kosmetycznego Oceanic - Kupiec Strategiczny Beliso - Specjalista ds. marketingu Yonelle - Specjalista ds. Kontroli Opakowań MAC Brand Support Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Specjalista ds. Digital Marketingu Miraculum - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Estee Lauder - Marketing Manager Oriflame - Specjalista ds. Zakupów Yope - Eksport Manager Laboratorium Kosmetyczne Joanna  - Kierownik ds. sieci aptecznych PGD Polska - przedstawiciel handlowy ds. Procter&Gamble Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!