MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Heinz-Glas Działdowo, Cosmopack Bolonia 2018: Inwestycja w rozbudowę fabryki to była konieczność - rośniemy bardzo dynamicznie
Heinz-Glas Działdowo, Cosmopack Bolonia 2018: Inwestycja w rozbudowę fabryki to była konieczność - rośniemy bardzo dynamicznie

Monika Sójka-Kosmala, Kierownik Działu Sprzedaży i Marketingu HEINZ-GLAS Działdowo:

To dla nas bardzo intensywne targi. Zdecydowanie w tym roku mamy więcej odwiedzających -  i to takich rzeczywiście zainteresowanych biznesem – z konkretnymi zapytaniami czy wręcz gotowymi ofertami.

Heinz Glas rośnie w szybkim tempiePojawiają się deklaracje przyszłej współpracy, co zawsze cieszy. Mimo, że jako cała Grupa jesteśmy dużą firmą z ugruntowaną pozycją na świecie, to wciąż każdy nowy klient jest dla nas bardzo ważny i zależy nam, by był ze współpracy z nami zadowolony.

Bardzo symptomatyczne jest to, jak rozwój rynku kosmetycznego wpływa na rozwój sektora opakowań. Większość klientów lub przyszłych klientów, którzy nas w Bolonii odwiedzają, mówi, że z uwagi na ich rozwój, potrzebują zwiększyć zamówienia opakowań.

Rośniemy razem z rynkiem, dlatego pozostaje życzyć producentom kosmetyków, by nie zwalniali tempa. (śmiech). Choć sama zastanawiam się czasem, czy jest -  i jeśli tak, to gdzie, koniec tych wzrostów? Niedawno miałam ciekawe spotkanie z jednym z naszych odbiorców i czego się dowiedziałam? W ostatnim roku firma podwoiła produkcję, a w kolejnych 2-3 latach zamierza rosnąć przynajmniej o 15 proc rok do roku!

Oczywiście ta rosnąca dynamika zamówień sprawia, że musimy zwiększać nasze moce produkcyjne. Ten rosnący trend dawało się już zauważyć dość dawno, dlatego decyzja o rozbudowie naszego zakładu produkcyjnego, zapadła jakiś czas temu. W naszym przypadku oznacza powiększenie mocy produkcyjnych dwukrotnie. Realizowana aktualnie inwestycja to nakłady finansowe rzędu 40 mln euro.

Tuż przed targami w Bolonii odbyło się spotkanie sprzedażowe całej Grupy Heinz. Polska fabryka za chwilę stanie się liderem, jeśli chodzi o moce produkcyjne. Będziemy mieć największy piec hutniczy w Grupie. Rośniemy jednak nie tylko ilościowo – w bezwzględnej liczbie wytwarzanych i sprzedawanych opakowań. Nasz wizerunek na rynku również jest coraz lepszy. Także jedno idzie w parze z drugim: i nasza produkcyjna wydolność, i reputacja polskiej firmy jako czołowego dostawcy dla wiodących marek kosmetycznych.

W ciągu ostatnich dwóch lat znacząco przybyło nam klientów zagranicznych. Na Polskę w tej chwili produkujemy ok. 40%, resztę stanowi eksport.

Opakowanie to dziś równie ważna składowa produktu, jak to, co kryje się w środku. Na półce opakowanie - można powiedzieć - sprzedaje nawet „bardziej”. To jest ten moment decyzyjny, kiedy uwagę klienta przykuje dany słoiczek czy dany flakonik. Produkt musi być kreatywnie zaprojektowany, od początku do końca. Ma się wyróżniać. Element zaskoczenia jest jak najbardziej pożądany. Prawdziwie twórcze marki mają wyobraźnię niemal nieograniczoną.

W biznesie opakowań ważne są innowacje. Nasza firma  zaprezentowała w zeszłym roku w Monako butelkę „Times Squere”, która ma możliwość przekazywania informacji. Na jej przedniej ściance został zainstalowany - mały panel, w który można wgrać dowolny komunikat, np. film, informację np. życzenia dla kogoś bliskiego. Tego typu innowacja znakomicie wpisuje się w coraz bardziej widoczny na rynku kosmetycznym trend personalizacji produktów. Jest to patent niemiecki i nasi koledzy z Grupy szukają dobrego odbiorcy na tego typu produkt. Jak wiadomo innowacje zwykle pojawiają się w markach luksusowych, a potem schodzą do niższych segmentów.

Heinz to firma innowacyjna, rzetelna w prowadzeniu biznesu, a rosnące statystyki sprzedaży potwierdzają, że dziś liczące się firmy chcą współpracować tylko z takimi dostawcami, do których mają pełne zaufanie.

opr. Lidia Lewandowska, Wirtualne Kosmetyki

Polecamy również relacje innych polskich wystawców Cosmoprof Bolonia 2018

Oceanic, Elfa Pharm, Eveline Cosmetics, Floslek, Dax Cosmetics, Delia Cosmetics, Bielenda, Sylveco, DermedicAllvernum, YopeEqualan PharmaResibo, Efektima, Verona Products Professional, Miya Cosmetics, BodyBoom, Marion, Quiskin, Alkemie Cosmetics, Phenome, Politech, MiaCalnea, Barwa Cosmetics, Annabelle Minerals, Harper HygienicsDermaglin, Tenex, Victoria Vynn.

# Eksport
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Rekrutacja ukryta - Junior Trade Marketing Specialist Oferta pracy: Farmona - Brand Manager Oferta pracy: Oceanic - Młodszy Specjalista ds. wdrożeń kosmetycznych Oferta pracy: Organique - Product Manager Eveline Cosmetics - Brand Manager Cosmo Group: Regionalny Trener Sprzedaży/Manager w Dziale Szkoleń Produktowych Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK: Starszy Specjalista ds. Kontroli Jakości Oferta pracy: Oriflame - Koordynator ds. Ciągłego Doskonalenia Oferta pracy: Bio-Estetic - Account Manager Oferta pracy: Tenex - Specjalista ds. marketingu Oferta pracy: Senior R&D Formulation Specialist - Wrocław Oferta pracy: Abriga -  Specjalista ds. sprzedaży na rynek hiszpański i brytyjski Oferta pracy: Nuco - Specjalista ds. Kreacji Oferta Pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Zakupów Oferta pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Brand Manager Orkla Care - Technolog w Dziale Badań i Rozwoju BodyBoom - Młodszy Specjalista ds. Marketingu Dax Cosmetics - Junior Product Manager Silcare - Safety Assessor Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Indigo - Specjalista ds. zakupów Ados Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Premium Distribution - Koordynator ds. szkoleń Henkel - Digital Manager Perfumesco - Category Manager-Kupiec Super-Pharm Manager Działu Drogeryjnego i Kosmetycznego Oceanic - Kupiec Strategiczny Beliso - Specjalista ds. marketingu Yonelle - Specjalista ds. Kontroli Opakowań MAC Brand Support Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Specjalista ds. Digital Marketingu Miraculum - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Estee Lauder - Marketing Manager Oriflame - Specjalista ds. Zakupów Yope - Eksport Manager Laboratorium Kosmetyczne Joanna  - Kierownik ds. sieci aptecznych PGD Polska - przedstawiciel handlowy ds. Procter&Gamble Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!