Rzymski dom mody wprowadza nową linię perfum „Anatomy of Dreams”. Ponadto, zaczyna stawiać coraz śmielsze kroki w segmencie produktów do makijażu. Valentino Beauty chce coraz mocniej zaznaczyć swoją pozycję na rynku high-endowych kosmetyków.
To strategiczny krok dla rozwoju domu mody. Licencja na perfumy i kosmetyki Valentino należy do francuskiego giganta kosmetycznego L’Oréal. Flagowy zapach Valentino Born in Roma nieustannie utrzymuje się w pierwszej trójce prestiżowych zapachów dla kobiet i mężczyzn.
Dobre wyniki sprzedaży perfum Valentino Beauty przyczyniły się również do wzrostu sprzedaży działu L’Oréal Luxe o 1,8%.
- Chodzi o podniesienie statusu marki. Valentino już jest numerem jeden w kategorii mody haute couture we Włoszech, chcemy więc nadal dążyć do bycia najlepszymi, także w dziedzinie kosmetyków - powiedziała Claudia Marcocci, Global President Valentino Beauty, w rozmowie z Cosmetics Business. - Valentino to haute couture – to jest w DNA naszej firmy – a to oznacza produkty naprawdę skrojone na miarę dla klienta - dodała.
- Nasza marka perfum jest bardzo rozwinięta w USA, a w Chinach jesteśmy coraz silniejsi w segmencie makijażu. Chcemy rozwinąć sprzedaż naszych produktów na kolejne rynki - zauważa Marcocci. - Do tej pory skupialiśmy się na jednym filarze zapachowym [Born in Roma], ale wierzę, że nowa kolekcja zapachowa pokaże inną stronę marki.