e.l.f. Beauty mocno stawia na rynki zagraniczne

e.l.f. Beauty mocno stawia na rynki zagraniczne

e.l.f. rozszerza zasięg swoich działań i inwestuje, by ta niezwykle popularna w USA marka kosmetyczna, szybko stała się brandem globalnym.

Obecnie e.l.f. prowadzi działalność detaliczną w 14 krajach, z dodatkową globalną dystrybucją za pośrednictwem sprzedaży online. W tej chwili rynki poza USA stanowią już 16 proc. całkowitej sprzedaży netto e.l.f. Beauty.

Z perspektywy całego roku sprzedaż w roku fiskalnym 2024 wzrosła o 91% rok do roku. Częścią strategii ekspansji międzynarodowej e.l.f. jest współpraca z wiodącymi globalnymi sprzedawcami detalicznymi i dystrybutorami, którzy dysponują skalą pozwalającą na szerokie rynkowe dotarcie, które przekłada się bezpośrednio na wyniki sprzedaży.

 „Widzimy ogromny potencjał, aby wywrzeć znaczący wpływ na arenie międzynarodowej, napędzany naszym zaangażowaniem, aby najlepsze produkty kosmetyczne były dostępne dla każdego” - mówi Tarang Amin, prezes i dyrektor generalny e.l.f. Beauty. Firma podkreśla, że jej wartości i rozpoznawalność są tym, co mocno podnosi oczekiwania samych konsumentów, by marka pojawiła się na kolejnych rynkach i w kolejnych sieciach handlowych.

W Niemczech e.l.f. rozpoczyna największą jak dotąd międzynarodową sprzedaż detaliczną w 1600 sklepach Rossmann w całym kraju. W Wielkiej Brytanii marka już generuje wysoką 4. pozycję w kategorii marek masowych, a jej sprzedaż dynamicznie rośnie. Aby wykorzystać ten impet, e.l.f. Cosmetics zyskuje tej jesieni miejsce w kilkuset sklepach Boots i Superdrug. W Meksyku kosmetyki tej marki sprzedawane są w sieci Sephora. W Australii e.l.f. rozszerzył swoją działalność, wprowadzając produkty na półki Coles, dużej sieci supermarketów. We Włoszech e.l.f. Cosmetics weszła do Douglas jesienią ubiegłego roku i cieszy się wysoką popularnością. Aby utrzymać tempo wzrostu marka rozszerza sprzedaż o setki dodatkowych lokalizacji Douglas. W Holandii e.l.f. Cosmetics utrzymuje pozycję marki makijażu nr 1 w kategorii marek masowych w sieci Etos - od momentu premiery w kwietniu 2024 r. W Kanadzie marka awansowała na pozycję marki makijażowej nr 4 w segmencie masowym, przeskakując o dwa oczka z pozycji nr 6 rok temu.

Firma podkreśla w komunikacie, że dzięki współpracy z kluczowymi sprzedawcami detalicznymi i budowaniu silnych więzi z lokalnymi społecznościami, marka jest doskonale przygotowana do kontynuowania swojej udanej strategii rozwoju międzynarodowego.

# Newsy producenci
 reklama