Luba Group - Było, Jest, Będzie 2021/2022

Luba Group - Było, Jest, Będzie 2021/2022

Natalia Tymińska, Marketing Manager:

To był rok…

Pełen wyzwań, ale także rok, w którym postawiliśmy na inwestycje i skoncentrowaliśmy się na dalszym rozwoju naszego portfolio. Zrealizowaliśmy kilka kluczowych wdrożeń w kategoriach: pielęgnacja dzieci i niemowląt, czystość w domu i higiena osobista. Kilka lat temu postawiliśmy sobie za cel, żeby nasze ściereczki nawilżane i chusteczki LUBA były naturalnym wyborem konsumentów. Rozszerzyliśmy dystrybucję dedykowanych linii na sieci Rossmann czy LIDL.

Z początkiem tego roku premierę miała też nasza nowa marka Luba Tuli, nawilżane chusteczki dla niemowląt i dzieci oraz nawilżany papier dla starszych dzieciaczków. Z dumą możemy pochwalić się że udało nam się wykreować jedną z najbardziej emocjonalnych marek produktów dla dzieci. Luba Tuli to historia tysiąca przytuleń. Marka oparta na sile bliskości, dotyku i pocałunków. Przytuleniem budzimy, usypiamy, nagradzany lub uspokajamy. To gest bliskości i miłości która rodzi się wraz z dzieckiem. Luba Tuli świetnie przyjęła się na rynku, to nasza najdynamiczniej rozwijająca się marka.

Z badań konsumenckich wiemy, że nasi klienci bardzo doceniają prostotę naszych składów, stąd też nowe warianty ściereczek nawilżanych: Ocet, Soda i Kwasek Cytrynowy. Są to produkty, które większość z nas posiada w kuchennych szafkach. Lubimy wracać do natury i do tego, co sprawdza się od lat, teraz jednak dajemy to w nowoczesnej, wygodnej formie.

Trzy kluczowe słowa dla biznesu w 2021 roku to…

  • Dyrektywa SUP
  • Zielony ład
  • Innowacje

Najciekawszy obecnie trend rynkowy to…

Z perspektywy kategorii, w których jesteśmy obecni są to: prosty skład, oraz biodegradowalność.

Nasze produkty w dużej mierze są biodegradowalne – można spłukiwać je w toalecie, są wykonane z wiskozy lub celulozy, czyli z biodegradowalnych tworzyw najwyższej jakości, które maja w 100% naturalne pochodzenie, są również kompostowalne.

Prosty skład to trend, który bardzo mocno rysuje się w kategorii pielęgnacji domu. Wracamy do składników, które znamy jeszcze z przepisów naszych babć, sięgamy po produkty, którym ufamy. Odchodzimy od mocnej chemii. I właśnie te składniki można znaleźć w naszych produktach.

Wyzwaniem na rok 2022 będzie…

Dalszy rozwój naszego portfolio tak, żeby produkty spełniały coraz wyższe oczekiwania naszych konsumentów.

Każda z kategorii, w której funkcjonujemy ma inne wyzwania – w kategorii dziecięcej na pierwszy plan wychodzą bezpieczeństwo i prosty skład.
W przypadku kosmetyków do pielęgnacji domu jest to nie tylko skuteczność, antybakteryjność i ekologia. Kryteriami wyboru marki, które można określić jako stosunkowo  nowe dla tej kategorii są także np. ładne opakowania, które powinny mieć nowoczesny design i dobrze wyglądać we wnętrzach, ale i przyjemność użytkowania. W przypadku papieru toaletowego to oczywiście prosty skład, delikatny zapach, naturalne składniki i biodegradowalność.

Przyszłość naszej planety jest dla nas niezwykle ważna, dlatego kluczowym elementem naszego biznesu jest ekologia. Zależy nam na tym, żeby Luba była naturalnym wyborem naszych konsumentów.  

Sobie i konkurencji życzymy…

Przede wszystkim wytrwałości, innowacyjnych pomysłów i co za tym idzie - tworzenia wspaniałych produktów!

# Wywiady i opinie
Ladymakeup

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: MG Evolution - Dyrektor Handlowy Oferta pracy: MG Evolution - Content Manager Oferta pracy: Junior Brand Manager - Only Bio Oferta pracy: Starszy Specjalista ds. e-commerce - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi