Delia Cosmetics - Było, Jest, Będzie 2021/2022

Delia Cosmetics - Było, Jest, Będzie 2021/2022

Renata Ciszewska-Kłosińska, dyrektor marketingu:

To był rok…

Trudny, wymagający, weryfikujący potencjał i możliwości firm kosmetycznych. Dla nas mimo wszystko, tak jak poprzedni, bardzo dobry. Rok obfitujący w skuteczne działania rynkowe, premiery produktowe w różnych kategoriach, innowacyjne wdrożenia w kategorii pielęgnacji ciała i twarzy poparte certyfikacją Eco-Cert Cosmos Natural, inwestycje w rozwój technologiczny, efektywne kampanie digitalowe z nową ambasadorką marki Pauliną Krupińską, mocne aktywności sprzedażowe w kanale nowoczesnym w Polsce i dalsza ekspansja na naszych 90 rynkach eksportowych. 2021 to kolejny rok pracy nad strategią rozwoju naszych marek, kategorii i spójnymi działaniami komunikacyjnymi. To wszystko dla klientów, którzy kupując mówili „sprawdzam”. I to było dla nas dobre doświadczenie.

Długoterminowa strategia biznesowa Delii oparta na  transparentności działań i autentycznych wartościach marki daje gwarancję skuteczności. Zawsze podkreślam, że w Delii robimy storydoing, gdzie doświadczenia naszych klientek mają bezpośredni wpływ na plany i kierunki działań.

Rok, w którym wszystkim było trudno, dlatego nie zaprzestaliśmy naszych działań CSR-owych wpisanych na stałe w dna marki i w dalszym ciągu wspieramy finansowo fundację Gajusz i wiele innych organizacji charytatywnych.

Trzy kluczowe słowa dla biznesu w 2021 roku to…

  • Zespół
  • E-commerce
  • Eko-zmiana

Najciekawszy obecnie trend rynkowy to…

Nie jest to stricte nowy trend, natomiast ciekawym elementem jest jego dalszy rozwój na świecie, ale szczególnie w Polsce: naturalność i ekologia. Jak widzimy pojemność tych słów jest właściwie nieograniczona. Naturalnie więc pojawia się pytanie, w którą stronę to ewoluuje? Kreatywność i innowacyjność producentów oraz chęć wyróżnienia się na półce będzie weryfikowana od strony formalnej nowego Europejskiego Zielonego Ładu. Na to wszystko należy nałożyć zmieniające się i coraz bardziej sprecyzowane oczekiwania konsumentów. Najciekawsze pytanie: gdzie znaleźć złoty środek?

Wyzwaniem na rok 2022 będzie...

Jest ich wiele, bo żyjemy w intensywnie zmieniających się warunkach.

  • Wskazałabym na dopasowanie możliwości produkcyjnych do zapotrzebowania rynku, biorąc pod uwagę niedobór surowców, opakowań oraz dramatycznie wzrastające i niestabilne ceny.
  • Jak zwykle w przypadku branży kosmetycznej - weryfikacja punktu styku trendów globalnych z decyzjami biznesowymi o ich adaptacji i wdrożeniu, a akceptacja rynkowa tych decyzji przez klientów.
  • Dalszy rozwój e-commerce jako jednego z najsilniejszych trendów kształtującego zachowania nabywcze.
  • Zrównoważony rozwój jako kierunek i konieczność. Poszukiwanie alternatywnych rozwiązań i intensywne prace rozwojowe.

Sobie i konkurencji życzymy…

Dobrych decyzji biznesowych. Efektywnej pracy w dalszym budowaniu pozytywnego wizerunku na świecie polskiej branży kosmetycznej. Jesteśmy piątą gospodarką w Europie, na pewno możemy więcej: -) Wytrwałości w trudnym i zmieniającym się otoczeniu mikro- i makroekonomicznym. I zdrowia!

# Wywiady i opinie
Ladymakeup

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: MG Evolution - Dyrektor Handlowy Oferta pracy: MG Evolution - Content Manager Oferta pracy: Junior Brand Manager - Only Bio Oferta pracy: Starszy Specjalista ds. e-commerce - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi