LCA 2020: Outstanding Ingredients - Sensum Mare - Algorich zaawansowany krem rewitalizujący i przeciwzmarszczkowy

LCA 2020: Outstanding Ingredients - Sensum Mare - Algorich zaawansowany krem rewitalizujący i przeciwzmarszczkowy

SENSUM MARE to bardzo spójna marka. Jej symbolem jest kropla, która odnosi się do pierwotnego bogactwa świata morskiego, skąd czerpane są kluczowe składniki aktywne.

Pojedyncza kropla tych naturalnych kosmetyków kryje bogactwo i skuteczność działania zawartych w niej silnie skoncentrowanych składników.

Tworząc markę jej twórcy skupili się się na opracowaniu wyjątkowych produktów, których skład jest odpowiedzią na potrzeby dzisiejszych kobiet.

- Wierzymy, że unikatowe receptury oraz wyselekcjonowane surowce, dotychczas niespotykane w jednym produkcie, stanowią najlepszy wybór – mówią Łukasz Kołodziejek i Maciej Tęsiorowski, właściciele marki. - Świat pełen jest fantastycznych możliwości, a SENSUM MARE to wynik zakończonych sukcesem poszukiwań receptury idealnej - dodają.

To właśnie starannie zaprojektowane receptury są gwarancją skutecznego działania produktów. W konkursie Love Cosmetics Awards firma wygrała w niełatwej kategorii: #Oustanding Ingriedients, mierząc się z tuzami rynku kosmetycznego.

Co sprawia, że składniki zaawansowanego kremu przeciwzmarszczkowego Algorich są takie wyjątkowe?

Zaawansowany krem do twarzy Algorich został stworzony z myślą o specjalistycznej pielęgnacji cery suchej i bardzo suchej. Stanowi idealny wybór dla osób poszukujących intensywnej i bogatej konsystencji kremu.

Potężna dawka 27 składników aktywnych skutecznie redukuje zmarszczki i oznaki starzenia.

Unikalne połączenie wody z lodowca i ekstraktu z sześciu alg morskich silnie odżywia skórę twarzy.

Zawarty w kremie niskocząsteczkowy kwas hialuronowy posiada silne właściwości wiązania wody. Nawilża skórę, nadaje jej elastyczność, działa liftingująco przywracając jędrność. Wyciąg z pereł  jest bogatym źródłem aminokwasów, działa odżywczo i nawilżająco, spowalniając procesy starzenia. Zielony kawior – unikalna alga, dostarcza skórze cennych składników odżywczych. Ekstrakt z nowozelandzkiej paproci wpływa na procesy odnowy komórkowej. Olej monoi, zwany cudem wysp Polinezji, chroni skórę przed utratą wilgotności, wygładza i poprawia jej elastyczność, chroni przed działaniem wolnych rodników. W jego skład wchodzi wyciąg z kwiatu gardenii tahitańskiej, który ma właściwości odmładzające i sprawia, że skóra jest długo nawilżona i wygładzona. Masło shea tworzy na skórze delikatny  film ochronny, skutecznie chroniąc przed czynnikami zewnętrznymi  a pantenol koi i łagodzi podrażnienia. Arginina, naturalny aminokwas, silnie nawilża.

Każda porcja kremu to potężna dawka naturalnych składników aktywnych dzięki którym skóra odzyskuje zdrowy i promienny wygląd. Produkt przebadany dermatologicznie.

Wirtualne Kosmetyki: Dlaczego składniki są ważne w Waszej marce?

Łukasz Kołodziejek i Maciej Tęsiorowski: Składniki aktywne stanowią pierwszy i najważniejszy filar naszej marki. Od samego początku położyliśmy ogromny nacisk aby receptury wypełnione były wspaniałymi składnikami aktywnymi. Jesteśmy pierwszą, polską, naturalną marką, która tak mocno czerpie z dobrodziejstw mórz i oceanów.

Łączymy wodę z lodowca norweskiego z ekstraktami z alg ale również z szeregiem innych naturalnych składników aktywnych. Często sięgamy po takie surowce, których nie znajdziemy w innych kosmetykach.

W naszych recepturach znajdują się również opatentowane składniki, które wpływają na działanie kosmetyku, potwierdzone badaniami.

Czemu postawiliśmy na składniki pochodzenia morskiego? Świat morskiej flory jest niezwykle bogaty, badania wykazują, iż rośliny morskie mają nawet 10 razy więcej składników odżywczych od roślin żyjących na lądzie. Tworząc markę SENSUM MARE pragnęliśmy ukryć bogactwo świata morskiego w każdej kropli naszych kosmetyków.

Czy Waszym zdaniem przybywa świadomych konsumentek i za co te kochają kosmetyki?

Naturalne kosmetyki stanowią stały elementem życia wielu osób. Nie są kupowane przypadkowo tylko są świadomym wyborem wielu pań i panów. Związane jest to przede wszystkim z tym, że pragniemy żyć zdrowo, w zgodzie z naturą.

Sięgamy po bezpieczne produkty żywnościowe ale również kosmetyczne, nie pragniemy konsumować ilościowo tylko jakościowo myśląc o ekologii, i o tym jak nasze wybory wpływają na otaczający świat.

Aspekt ekologiczny jest cechą świadomych konsumentów, których przybywa. Aspekt ekonomiczny związany z gospodarką postpandemiczną również wpływać będzie na postawy konsumentów. Wiele inicjatyw wspierających polskie firmy jest wynikiem oddolnych działań ludzi, społeczeństwa. Świadomość skąd pochodzi produkt, kogo wspiera mój zakup stanowić będzie kluczowy element wyborów konsumenckich w najbliższych miesiącach.

Co współczesna konsumentka najbardzej ceni w kosmetykach?

Na naszym przykładzie jest to kilka elementów: SENSUM MARE cenione jest za niesamowite składniki aktywne, które przekładają się na działanie. Obietnice mają pokrycie nie tylko w badaniach aplikacyjnych, które przeprowadzamy i które potwierdzają skuteczność naszych kosmetyków daleko powyżej 90%, ale również w fakcie, że grono naszych klientek rośnie i to w tempie często przewyższającym moce produkcyjne naszego laboratorium.

Jesteśmy bardzo spójni i prawdziwi w tym co robimy i klienci to cenią. Każdy element styku marki z konsumentem jest spójny. Wspaniałe receptury, widoczne rezultaty działania kosmetyków, ale również design opakowań, morski świat marki, zapach czy obsługa klienta są na najwyższym poziomie.

Skuteczność działania kosmetyku jest na pewno kluczowym czynnikiem wyboru, często jednak sięgamy po dany produkt ponieważ go lubimy.

To może wydawać się trochę irracjonalne, ale nasze codzienne rytuały pielęgnacyjne i kosmetyki, jakie nam towarzyszą, musza dawać nam coś więcej. Pragniemy utożsamiać się z marką, pragniemy obcować z produktami, które pięknie wyglądają, pachną i dają nam odrobinę magii.

Ta publikacja jest częścią akcji Love Cosmetics Awards na rzecz Fundacji Piękniejsze Życie

 

# LOVE COSMETICS AWARDS
Ladymakeup

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: MG Evolution - Dyrektor Handlowy Oferta pracy: MG Evolution - Content Manager Oferta pracy: Junior Brand Manager - Only Bio Oferta pracy: Starszy Specjalista ds. e-commerce - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi