MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Euromonitor International zaprasza czołowe polskie firmy na bezpłatne seminarium w Warszawie
Euromonitor International zaprasza czołowe polskie firmy na bezpłatne seminarium w Warszawie

www.euromonitor.com
25 października Euromonitor International, firma zajmująca się strategicznymi rozwiązaniami badawczymi, organizuje seminarium dedykowane menedżerom najwyższego szczebla z sektorów FMCG, bankowości, instytucji rządowych i organizacji handlowych.

Lina Sidorenke
, kierownik projektu w Euromonitor International zgodziła się powiedzieć więcej na temat pomysłu brytyjskiej firmy na zorganizowanie seminarium w Polsce.

W tym roku po raz drugi Euromonitor International postanowił zorganizować seminarium w Warszawie. Dlaczego wybraliście Polskę?
Euromonitor International jest globalną firmą oferującą strategiczne rozwiązania w 100 krajach. Posiada biura w 12 krajach, ulokowane w Londynie, Chicago, Tokio, Singapurze, Szanghaju, Santiago, Kapsztadzie, Bangalore, Sydney, Dubaju, Sao Paulo i Wilnie. I to właśnie nasze biuro regionalne w Wilnie jest odpowiedzialne za badania i rozwój biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej.

Polska jest jednym z najważniejszych rynków w Europie Środkowej. Nasi klienci są wiodącymi firmami w kraju, dlatego zaczęliśmy organizować takie wydarzenie właśnie w Polsce. Uważamy, że seminarium pod auspicjami Euromonitor International jest wspaniałą okazją do spotkań naszych klientów w jednym miejscu, dzielenia się ich doświadczeniami i opiniami, daje nam też szansę na podziękowanie za kolejny udany rok naszego partnerstwa, a także umożliwia firmom biorącym w nim udział nawiązanie wzajemnej współpracy.

W ubiegłym roku wydarzenie miało formę śniadania briefingowego. W tym roku postanowiliście zorganizować seminarium. Dlaczego zdecydowali się Państwo zmienić koncepcję imprezy?
Rok temu po raz pierwszy zorganizowaliśmy nasze ekskluzywne wydarzenie w Polsce. Forma briefingu była podobna do konferencji, jednak nieco krótsza. Ubiegłoroczne pozytywne opinie od uczestników, a także rosnące zainteresowanie naszych klientów kolejnym spotkaniem, wpłynęły na to, że zdecydowaliśmy się rozszerzyć wydarzenie i zorganizować trwającą pół dnia konferencję z wykładami prowadzonymi przez świetnych prelegentów, dyskusjami dotyczącymi zmian na rynku, networkingiem podczas przerw i degustacją win.

Strategiczne rozwiązania rynkowe, którymi nasza firma wspiera organizacje w osiąganiu swoich celów, powoduje, że seminarium organizujemy wyłącznie dla menedżerów najwyższego szczebla, zajmujących się kluczowymi działaniami w swoich organizacjach. Mamy nadzieję, że prezentacje naszych analityków oraz dyskusje i opinie gości pomogą menedżerom lepiej zrozumieć obecną sytuację zarówno na rynkach regionalnych, jak i globalnych. Pokażą, jak rynek zachowuje się obecnie i co przewidujemy w kolejnych pięciu latach.

Jakie są główne tematy, które zostaną omówione podczas seminarium?
Tematem wydarzenia jest "Handel detaliczny i FMCG". W tym roku seminarium będzie szczególnie interesujące dla sprzedawców detalicznych, a także przedstawicieli różnych firm sektora FMCG, w tym żywności, kosmetyków i pielęgnacji ciała, napojów alkoholowych i bezalkoholowych. Podczas seminarium analitycy Euromonitor International dostarczą najświeższych informacji na temat megatrendów, preferencji konsumenckich w cyfrowym świecie oraz aktualnych informacji na temat głównych rynków FMCG.

W trakcie seminarium zostaną zaprezentowane trzy prezentacje: Scenariusze ekonomiczne i ich wpływ na branże FMCG w regionie Europy Środkowo-Wschodniej; Handel detaliczny - nowe koncepcje w odpowiedzi na zmieniające się preferencje konsumentów; Megatrendy - co kieruje konsumentami na skalę globalną i regionalną?

Po każdej prezentacji zaproszeni goście z takich firm jak Amrest, Orbico czy Avon podzielą się opiniami i komentarzami nt. zaprezentowanych wyników.

Dodam jeszcze, że uczestnicy seminarium będą mieli sporo okazji, by nawiązać wzajemne kontakty i z przedstawicielami Euromonitor International podczas przerw na kawę i degustacji wina.

-------------------

Drugie doroczne seminarium Euromonitor International odbędzie się 25 października w hotelu InterContinental, przy ul. Emilii Plater 49, w Warszawie, w godzinach od 13:00 do 18:00.
Więcej informacji i rejestracji: http://go.euromonitor.com/polish-seminar. Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

# Badania rynkowe
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!