Jeger, Bielecka i Sarapata: Marką jest Chopin - to wielkie dziedzictwo

Jeger, Bielecka i Sarapata: Marką jest Chopin - to wielkie dziedzictwo

25 czerwca 2018 roku na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie Spółka Miraculum przedstawiła wizerunkową prezentację wód perfumowanych Chopin - pierwszej polskiej marki perfum klasy premium.

Michał Jeger, wspólnik Mo.61 Perfume Lab

Bardzo się cieszę, że bierzemy udział w tym projekcie i osobiście mocno w niego wierzę. Czuję, że tworzymy naprawdę wyjątkowy produkt. Oddałem się całkowicie tworzeniu zapachów Chopin, bo zapachy to też całe moje życie.

To, jakie wybieramy perfumy, dużo mówi o nas samych, o naszej wyobraźni, estetyce, jest elementem pozawerbalnej komunikacji.

Przygotowaliśmy trzy warianty zapachowe perfum Chopin. Na początku postawiłem sobie pytanie, jaki wspólny mianownik powinny one mieć ze sobą? Tą częścią wspólną, bezwzględnie kojarzącą się z Chopinem, będą nuty drzewne. Chopin to przecież fortepian, słynna wierzba – wybór zatem był oczywisty. Perfumy będą się od siebie różnić: w końcu jedni z nas wolą zapachy lżejsze, inni bardziej pogłębione i intensywne...

Mo.61 Perfume Lab specjalizuje się w tworzeniu perfum spersonalizowanych. W przypadku perfum Chopin również chciałem zaoferować klientom możliwość samodzielnego kreowania zapachu. W tym przypadku będzie to więc możliwość łączenia tych trzech zapachów ze sobą, bez obawy, że wyniknie z tego jakaś nieprzyjemna w odbiorze kakofonia.

Chopin będzie też mieć własne, oryginalnie stworzone tylko dla tego zapachu, flakony  (red. wykonaniem zarówno flakonu, jak i elementów uzupełniających butelkę - nasadka, kołnierz - zajmą się spółki Heinz Glas i Heinz Plastik). W przypadku perfum produkowanych w Polsce to praktycznie do tej pory się nie zdarzało.

Jestem szczęśliwy, że możemy jako Mo.61 brać udział w powstawaniu tych zapachów i mam nadzieję, że efekty naszej pracy spodobają się odbiorcom. Czuję, że tak właśnie będzie, tym bardziej, że pracujemy z najlepszymi. Firma Jean Niel swoimi tradycjami sięga czasów naszego wielkiego kompozytora. W branży perfumeryjnej cieszy się wielką renomą. Pracować w takim gronie to wielki zaszczyt.

Magda Bielecka, przedstawiciel firmy Jean Niel na Polskę

Nasza firma liczy niemal 240 lat. Została założona w Grasse w 1779 roku. W dalszym ciągu należy do jednej i tej samej rodziny - de Boutiny. Obecnie już dziewiąte pokolenie zarządza firmą. Od ponad 35. lat Jean Niel obecny jest na polskim rynku, a od 25 lat współpracuje z firmą Miraculum – często przy kluczowych dla tej firmy projektach.

Jest nam niezmiernie miło -  moment jest dla nas wręcz wzruszający - że towarzyszymy firmie Miraculum w tym wielkim przedsięwzięciu, jakim jest stworzenie perfum klasy premium z myślą o rynku globalnym.  

Ten nowy produkt, jakim będą perfumy Chopin, tworzony jest przez wizjonerów, bardzo nowocześnie, my wnosimy tu jednak pożądaną w sztuce perfumiarstwa tradycję i know-how.

Kompozycje zapachowe Chopin stworzone są z surowców najwyższej jakości. Bez kompromisów. Najwyższa jakość komponentów przekłada się na jakość finalnego produktu. Konsumenci to doceniają i jestem przekonana, że tak też będzie w tym przypadku.

Chciałabym dodać jeszcze coś od siebie: od 35 lat, od kiedy współpracujemy z polskimi firmami kosmetycznymi, zawsze w sferze marzeń było, żeby w końcu w Polsce powstał luksusowy produkt perfumeryjny. Teraz właśnie w takim momencie jesteśmy i dla mnie to duża satysfakcja. Miraculum ma na polskim rynku najdłuższe tradycje. Historia więc zatoczyła dobre koło. Wierzę, że dla firmy to też taki nowy początek. A my cieszymy się, że jesteśmy częścią tej historii.

Tomasz Sarapata, prezes zarządu Miraculum

Realizujemy projekt, który zakłada globalną dystrybucję produktów premium. To naprawdę niebywałe wyzwanie.

Wielką pracę wykonał dla nas Fryderyk Chopin. Chopin jest wielką marką. To nasze narodowe dziedzictwo. Ta postać jest rozpoznawalna na całym globie przez setki milionów osób. Szczególną atencją darzony jest na kontynencie azjatyckim.

To, co rzeczywiście przyświecało naszej ciężkiej pracy i zaangażowaniu, była bezkompromisowość, by zaoferować produkt najwyższej próby, do czego zobowiązuje już samo nazwisko wielkiego kompozytora. Ufamy, że nasze produkty marki Chopin znajdą uznanie milionów konsumentów na całym świecie.

Chciałbym, by te nieco patetyczne słowa, były odebrane właściwie. Jesteśmy przepełnieni pokorą. Mamy jednak świadomość, jak wielkim atutem przy kreacji produktów klasy premium, jest osoba i nazwisko naszego wielkiego rodaka. Wierzymy w spółce, że stoimy w przededniu globalnego sukcesu. Chopin ma szansę stać się doskonale rozpoznawalną marką klasy premium. Prowadzimy zaawansowane rozmowy na wielu rynkach z potencjalnymi dystrybutorami marki. Są to firmy z dużym doświadczeniem w prowadzeniu marek premium.

 

Polecamy także: Miraculum stawia na markę Chopin

 

# Cytat tygodnia
loki joanna