Bestsellerowe kosmetyki Phlov by Anna Lewandowska od dziś dostępne są w sprzedaży online na Douglas.pl! To początek wyjątkowej współpracy, która łączy dwie silne marki – z misją dotarcia do jeszcze szerszego grona kobiet poszukujących świadomej, naturalnej pielęgnacji.
Gorham stworzył kultową, niezależną markę zapachową w Szwecji w 2006 roku. Byredo szybko zdobyło popularność dzięki takim kompozycjom jak Mojave Ghost czy Gypsy Water.
Leonard Lauder, najstarszy syn pionierów branży kosmetycznej Estee i Josepha H. Laudera oraz były szef kosmetycznego giganta Estee Lauder Companies, zmarł 14 czerwca w wieku 92 lat.
Każda Prezydencja w Radzie Unii Europejskiej oprócz spotkań formalnych obejmuje także wizyty nieformalne – i nie inaczej jest w przypadku kończącej się powoli Polskiej Prezydencji. Podczas spotkania w Polsce i wizyty na Wybrzeżu eksperci Grupy Roboczej Rady UE ds. konkurencyjności i wzrostu państw Unii Europejskiej odwiedzili siedzibę firmy Ziaja w miejscowości Kolbudy.
Rośniemy szybciej niż rynek i zamierzamy utrzymać to tempo w kolejnych latach. Nasza marka pielęgnacyjna AA urosła trzykrotnie więcej niż rynek, a kolorówka aż sześciokrotnie – mimo że globalnie ten segment mocno spowolnił.
Zapisując się na newsletter WirtualneKosmetyki.pl, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Inga Lewandowska Wirtualne Kosmetyki zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (tzw. GDPR lub RODO). Jednocześnie oświadczam, że jestem świadoma/świadom, że podanie danych osobowych jest dobrowolne oraz jest niezbędne do otrzymywania newslettera*
Zostałam/-em poinformowana-/y o tym, że:
Znamy wyniki corocznego raportu dotyczący największych marek kosmetycznych. Jak wygląda aktualny ranking WWD Beauty Inc Top 100?
W roku 2024 rynek kosmetyków w Polsce wzrósł o 6 proc., w kolejnych latach oczekiwane stabilne wzrosty - wynika z badania firmy badawczej PMR.
Trendy beauty kształtują codzienne wybory konsumentów i mają realny wpływ na decyzje zakupowe. Polki coraz świadomiej podchodzą do kosmetyków, sięgając po produkty, które nie tylko odpowiadają na ich potrzeby pielęgnacyjne, ale także wpisują się w światowe tendencje.
W 2024 roku wartość rynku kosmetycznego w Polsce przekroczyła 35 miliardów złotych, rosnąc o ponad 6% rok do roku. To głównie Gen Z i Millennialsi napędzają ten wzrost, stawiając na wieloetapową pielęgnację, innowacyjne formuły i kosmetyczne trendy. Tymczasem starsze pokolenia pozostają wierne klasycznym produktom i sprawdzonym markom.
NIVEA Polska już po raz drugi aktywnie włącza się w obchody Pride Month, czyli święta równości i różnorodności, obchodzonego na całym świecie w czerwcu. Z tej okazji powstały limitowane opakowania kultowych kosmetyków – kremu oraz pomadki – które symbolizują wsparcie i solidarność ze społecznością LGBTQ+.
Już 15 czerwca serce Garwolina znów zabije mocniej. A wszystko za sprawą 16. edycji biegu „Avon Kontra Przemoc – biegnij w Garwolinie”, który jak co roku gromadzi mieszkańców i gości z całej Polski wokół wspólnego celu – pomocy osobom doświadczającym przemocy.
Trzy kultowe marki – NYX Professional Makeup, Kiehl’s i Matrix – łączą siły, by wspólnie celebrować różnorodność, równość i autentyczność podczas Parady Równości w Warszawie.
Marka Dr Irena Eris została oficjalnym partnerem 12. edycji Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki – jednego z najważniejszych wydarzeń muzycznych na mapie Europy, organizowanego przez Teatr Wielki – Operę Narodową w Warszawie.