To wyjątkowe wydanie zostanie z marką na dłużej i jest zwieńczeniem zmian związanych z graficzną prezentacją produktów, jakie zostały wprowadzone na przestrzeni ostatniego półrocza. Temu wydarzeniu towarzyszy również akcja #letyourbrushshine w ramach, której marka zachęca wszystkich do systematycznego mycia swoich akcesoriów kosmetycznych. Dzięki czemu między innymi pędzle, które dotykają twarzy są wolne od szkodliwych bakterii. To właśnie brudne pędzle i gąbki do makijażu często bywają powodem nawracających krostek i wyprysków na skórze. Dlatego warto regularnie je czyścić.
Marka Senkara ma prawie pięć lat - powstała w lutym 2018. Jej pierwszym produktem było właśnie mydło do pędzli, które szybko stało się kosmetycznym hitem - produkt zdobył nagrodę Love Cosmetics Awards w kategorii #MoreThan Accesories. Marka jest pionierem na rynku, jeśli chodzi o mydło do mycia pędzli. Produkt stał się tak popularny, że firma postanowiła zaprezentować nową odsłonę mydła o większej pojemności - 250 ml. Powiększona wersja mydła dostępne jest tylko w ofercie limitowanej. Dostępne w sprzedaży od 20.12.
Cena: 79 zł.