To 3 unikatowe serie: Sandalwood - produkty o zmysłowym aromacie drzewa sandałowego, Extravaganza z ekstraktem z pereł i nowa linia Cashmere czyli kosmetyki z proteinami kaszmiru.
O linii Sandalwood można powiedzieć krótko: jakość broni się sama. Te kosmetyki trafiły na sklepowe półki w 2017 roku i od tamtego czasu nieustannie są na liście naszych bestsellerów. Lubią je zarówno panie, jak i panowie, a to wszystko za sprawą zapachu w stylu unisex – kojarzy się z orientalnymi aromatami i ekskluzywnymi perfumami.
- Kultowa seria jako jedna z pierwszych przeszła redesign w ramach rebrandingu marki. Zmieniły się opakowania i wzór etykiet. Postanowiliśmy też poszerzyć ofertę o kolejne produkty – wprowadziliśmy uniwersalne, delikatne dla skóry kosmetyki do pielęgnacji twarzy i rąk czyli mydło i masło, a także produkty do kąpieli: kawior z mocznikiem i ręcznie wyrabiane muffinki. Ofertę uzupełnia olej do masażu. Do sprzedaży powróciła mgiełka do twarzy i włosów. Niezmienne pozostały zapach i formuła z ekstraktem drzewa sandałowego, olejem ze słodkich migdałów i prowitaminą B5 w tle – mówi Sylwia Brzuska, prezes firmy Stara Mydlarnia.
Linia Sandalwood mocno postawiła poprzeczkę. Oprócz odpowiednio dobranej receptury to także zasługa niezwykłego zapachu. Sandalwood dało asumpt do tego, aby stworzyć coś, co zwróci uwagę wielbicieli niebanalnych, unikatowych formuł i aromatów. Tak powstała linia Cashmere – niezwykła nowość o kobiecym aromacie, który na myśl przywodzi eleganckie perfumy, nowoczesność i odwagę. Oryginalny zapach ma jeszcze jedną cechę. Jest uniwersalny – idealny na lato po upalnym dniu, sprawdzi się też podczas rozgrzewających, jesiennych i zimowych kąpieli.
Zapach przyciąga, zatrzymuje skład. Kosmetyki Cashmere mają dokładnie opracowaną formułę - to wyselekcjonowane składniki aktywne, które pielęgnują skórę suchą i przesuszoną. Obok protein kaszmiru w serii znajdują się też aminokwasy jedwabiu i prowitamina B5.
- Cashmere został stworzony po to, aby uprzyjemniać relaks w domowym zaciszu. Dlatego oprócz tradycyjnych produktów do kąpieli w ofercie znajdują się też aksamitny olejek dwufazowy i bogaty w oleje naturalne puder. Nie mogło zabraknąć produktów do pielęgnacji ciała – masła, kremu do rąk i oleju do masażu. Kobiecy zapach Cashmere ukryliśmy w wodzie toaletowej oraz mgiełce do ciała i włosów – ta ostatnia świetnie sprawdzi się latem – podkreśla Sylwia Brzuska.
Serię zamyka Extravaganza - kobieca linia o subtelnym zapachu z wyczuwalną kwiatową nutą w tle. To, co ją zdecydowanie wyróżnia, to skład. Formułę produktów do kąpieli i ciała wzbogacono o szlachetny ekstrakt z pereł i prowitaminę B5. Dzięki nim kosmetyki pielęgnują skórę delikatną i dojrzałą. Recepturę masła do ciała i kremu do rąk tworzą dodatkowo naturalne oleje, masło shea, witamina E i alantoina czyli wszystko to, czego potrzebuje sucha skóra. Tak jak w przypadku Sandalwood, tak też zmienił się design Extravaganzy. Wprowadzono nowe butelki, transparentne opakowania kremu i masła zastąpiły opakowania w beżowym odcieniu. Powstały również nowe etykiety.
Sandalwood, Cashmere i Extravaganza to świetnie współgrające ze sobą trio. Do tej gamy dołączy niedługo kolejna, wyjątkowa seria (na razie możemy tylko uchylić rąbka tajemnicy: będzie słodko!).