W ten sposób gama Snow Fairy podkreśla główną ideę tegorocznej kolekcji świątecznej, która jest inspirowana działalnością charytatywną. Marka LUSH zachęca do celebrowania życzliwości, dawania i wspólnoty oraz zachęca do bycia dobrym dla siebie, innych i naszej planety.
W wieku 11 lat, córka współzałożycieli LUSH Marka i Mo, Claire Constantine, poprosiła rodziców o stworzenie dla niej różowego brokatowego żelu pod prysznic. Powinien pachnieć jak jeden z jej ulubionych zapachów: Candy Fluff, który przypominał watę cukrową.
W rezultacie powstał żel pod prysznic Snow Fairy, który stał się świątecznym bestsellerem marki LUSH. Od jego wprowadzenia na rynek minęło już ponad 15 lat, a co roku oczarowuje nie tylko nastolatków, ale klientów w każdym wieku.
Ze względu na swoją popularność kolekcja Snow Fairy stale się powiększa i obecnie obejmuje różne kosmetyki, takie jak: kule do kąpieli, produkty do pielęgnacji ciała, a nawet świece zapachowe. Ponadto Snow Fairy ma swój własny krótkometrażowy film animowany, który tchnie życie w baśniowe stworzenie i jest pełen życzliwości, odwagi i pewności siebie.
„Kiedy miałam około 11 lat, poprosiłam rodziców, żebyśmy zrobili jasnoróżowy żel do mycia ciała pachnący moim ulubionym zapachem. Myślę, że Snow Fairy jest świetnym przykładem rodzinnej firmy LUSH. Mój brat Simon stworzył zapach Candy Fluff, moi rodzice przynieśli do domu różowy żel pod prysznic, więc poprosiłam ich o zmieszanie tych dwóch składników. Powstały produkt został nazwany „Snow Fairy”, który obecnie jest naszym najlepiej sprzedającym się produktem bożonarodzeniowym rok po roku” - tłumaczy Claire Constantine, globalny dyrektor sprzedaży detalicznej LUSH.