Czy warto kupować zagraniczne kosmetyki?

Czy warto kupować zagraniczne kosmetyki?

Kosmetyki należą do tej kategorii produktów, które zawsze znajdą dla siebie nabywcę. Niezależnie od tego, jak zmieniają się trendy, preparaty do mycia ciała czy pielęgnacji włosów nigdy nie znikają z naszych łazienek.

Coraz częściej też kupujemy je świadomie, sprawdzając składy, biorąc pod uwagę stosunek ceny do jakości czy wydajności. Jak na tym tle wypadają kosmetyki zagraniczne?

Kosmetyki z zagranicy - które warto wziąć pod uwagę?

Wiele produktów pochodzących z zagranicy oceniamy jako wyroby lepszej jakości niż te dostępne na półkach w naszych sklepach. Wynika to w głównej mierze z innego stosunku producentów zachodnich do zachodniego konsumenta. Jeśli mowa o kosmetykach z Zachodu, na przykład z Niemiec, można mieć pewność, że formuła każdego preparatu jest w maksymalnym stopniu dostosowana do potrzeb i oczekiwań klienta, a te nigdy nie są zaniżone. Właśnie z tego powodu niektóre hurtownie decydują się na sprowadzanie kosmetyków zachodnich, tak jak robi to hurtownia EDG (b2b.europedg.pl/kategorie-produktow/kosmetyki). W jej ofercie można znaleźć przede wszystkim artykuły z Wielkiej Brytanii, Niemiec czy Włoch. Dlaczego warto je wypróbować?

Czy warto kupować zagraniczne kosmetyki? Cena kontra jakość i wydajność

Kosmetyki zagraniczne nie są tak drogie jak mogłoby się wydawać, a wręcz przeciwnie - ich cena często jest konkurencyjna, zwłaszcza jeśli weźmiemy pod uwagę również kwestię wydajności. Przyjmując, że zachodni żel pod prysznic kosztuje tyle samo, co żel dostępny w polskim sklepie, możemy z powodzeniem założyć, że wystarczy nam na dłużej, ponieważ jest gęstszy, a tym samym bardziej ekonomiczny w zakupie. Z czego wynika natomiast tak wysoka wydajność zachodnich kosmetyków? Marki niemieckie czy włoskie bardzo starannie komponują swoje receptury, używając wysokiej jakości składników aktywnych. Ponieważ konsumenci z Zachodu oczekują od kosmetyków skutecznego działania, firmy nie mogą pozwolić sobie na półśrodki - oferują satysfakcjonującą jakość w dobrej cenie. Wyższość takich wyrobów wynika też z wykorzystania nowocześniejszych, bardziej zaawansowanych technologii oraz bardziej skrupulatnego podejścia do badań i testów. To jednak nie koniec listy zalet kosmetyków zachodnich.

Skuteczność, delikatność, naturalność - czego oczekiwać od kosmetyków zachodnich?

Kosmetyki takie jak szampony i odżywki do włosów, płyny do kąpieli czy żele do mycia ciała - wszystkie łączy bezpośrednie zastosowanie na skórę lub włosy. Zachodni konsumenci mają większą świadomość tego, jaki wpływ ma skład kosmetyku na jego działanie i przede wszystkim na bezpieczeństw. Z tego względu w formułach takich preparatów nie stosuje się silnych substancji myjących, barwników, konserwantów czy innych potencjalnie drażniących lub alergizujących składników. Większość zachodnich kosmetyków to produkty tworzone z myślą o ekologii i naturalności. Dużą popularnością cieszą się formuły wegańskie, bazujące na olejach roślinnych czy wyciągach o potwierdzonym działaniu. Wszystko to sprawia, że po kosmetyki zachodnie mogą bez obaw sięgać posiadacze wrażliwej skóry, alergicy czy po prostu rodzice małych dzieci. 

Dodatkowe atuty kosmetyków z Zachodu - co jeszcze je wyróżnia?

Wyroby zachodnich marek kosmetycznych są ekonomiczne, wydajne, skuteczne, bezpieczne i ekologiczne. To jednak nie zamyka listy zalet takich produktów, ponieważ ich dodatkowy atut stanowią:

  • praktyczne opakowania, często z recyklingu lub nadające się do recyklingu,
  • atrakcyjne szaty graficzne,
  • piękne i długo utrzymujące się zapachy. 

W przypadku kosmetyków zachodnich ładne opakowanie nie jest czymś, co ma zwodzić klienta i zachęcać go do zakupu kiepskiej jakości produktu. To zwieńczenie dobrej, naturalnej formuły, która gwarantuje bezpieczne i skuteczne działanie pielęgnacyjne. Korzystanie z takich preparatów to po prostu przyjemność - sięgając po pachnący, kremowy żel, możemy cieszyć się w domu prawdziwym SPA, a efekty zmiany codziennie stosowanego kosmetyku szybko będą dostrzegalne w postaci bardziej nawilżonej skóry, złagodzonych podrażnień czy mocniejszych włosów. 

 

artykuł sponsorowany

# Nowości kosmetyczne
loki joanna

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Junior Brand Manager - Only Bio Oferta pracy: Starszy Specjalista ds. e-commerce - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi