Założycielka Glov w reality show Polsatu

Założycielka Glov w reality show Polsatu

Monika Żochowska, współwłaścicielka firmy Phenicoptere (marka Glov) wystąpi w "The Real Housewives Warszawa". Program wystartuje w Polsacie już 6 września.

Monika Żochowska wraz ze swoją koleżanką ze studiów, Ewą Dudzic, założyła firmę kosmetyczną w 2011. Ich flagowym produktem zostały płatki i rękawice do mycia twarzy i demakijażu, które nie wymagają użycia żadnego dodatkowego produktu poza wodą. Portfolio na przestrzeni lat poszerzało się o kolejne akcesoria, ale też kosmetyki. Obecnie firma ma ponad 11 mln zł przychodów, a produkty Glov są sprzedawane na wielu rynkach.

Monika Żochowska pochodzi z niewielkiego Drozdowa koło Łomży. Od zawsze była ambitna, pracowita i uparta. Postawiła na dobrą edukację i przedsiębiorczość, bo to, gdzie się urodziliśmy, nie determinuje nas stereotypowo. Mieszkała i studiowała w Stanach Zjednoczonych, Hiszpanii, Francji, Belgii, Londynie, Dubaju. Dziś za najwspanialsze miejsce na świecie uważa Warszawę, gdzie obecnie mieszka. Co ciekawe Monika ma bliskie związki nie tylko z branżą kosmetyczną. Jest również certyfikowanym znawcą diamentów i właścicielką firmy Diamond Advisory, specjalizującej się w inwestycjach w kamienie szlachetne i personalizowaną biżuterię. Prywatnie jest żoną Alexa Gryna, przedsiębiorcy działającego w sektorze kryptowalut i gier video. Mają syna Maximiliana.

Jak swój udział w tym programie tłumaczy Monika?

Napisała o tym na swoim Instagramie. „Dlaczego zdecydowałam się na udział w reality show? A dlaczego by nie? Przy podjęciu decyzji pracował sztab chyba 100 ludzi: moi bliscy/pracownicy/partnerzy biznesowi. Padały różne głosy i różne opinie na ten temat. Padały pytania “Monia, ale po co ci to”, “Monia, ale tobie to nie jest potrzebne” itd. Ostateczną decyzję podjęła firma i moja wspólniczka. To jakoś dodało mi otuchy i pewności siebie. Też chciałam wiedzieć, że firma zdaje sobie sprawę z konsekwencji wysyłania mnie do tego programu. Zarówno w obszarze mojej gorszej dyspozycyjności w operacyjnym zarządzaniu, jak i ryzyka pokazania mnie w krzywym zwierciadle. Bo kto mnie zna, ten mnie zna i wie jaka jestem, ale w show biznesie nuda się nie klika więc pewne rzeczy są bardziej podkręcane. Idę do tego programu z misją. Jestem przedsiębiorcą i to jest mój purpose: tworzenie miejsc pracy, zabezpieczenie bezpieczeństwa firmie, płacenie podatków, generowanie GDP, oferowanie na rynku najlepszych możliwych jakościowo i etycznie produktów. Uznałam, że program to dobre miejsce do tego, aby pokazać, że kobieta z małej miejscowości może osiągnąć sukces. Że warto marzyć, że warto małymi kroczkami dążyć do lepszego życia.”

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Monika Zochowska (@monazoca)

 

Seria "The Real Housewives" emitowana jest od 2006 roku. Przedstawia perypetie ambitnych, zapracowanych i przede wszystkim zamożnych kobiet. Doczekała się w sumie już 11 wersji w samych tylko Stanach Zjednoczonych oraz ponad 20 zagranicznych edycji. Teraz czas na polską wersję spełnionego życia.

- Każda z uczestniczek to nietuzinkowa, mocna osobowość. Kamery Polsatu będą towarzyszyć im w życiu i pracy. Zobaczymy, gdzie mieszkają, dowiemy się, jak doszły do swoich fortun, jak wygląda ich luksusowa codzienność – mówi dyrektor programowy Polsatu Edward Miszczak.

Od czerwca, kiedy zapowiedziano start programu, nieco kulis produkcji odsłaniały na profilach społecznościowych uczestniczki (na tyle, na ile zapewne zapisy kontraktu im pozwalały). Teraz czas na popcorn i obejrzenie polskiej wersji w całości. Trzeba jednak pamiętać, że w tego typu formatach bardziej niż „reality” ważne jest „show”. To, co się klika, co wywołuje kontrowersje i dyskusje widzów. Bo to nakręca oglądalność. Na pewno program podbije popularność i rozpoznawalność uczestniczek, przełoży się też pewnie na spory wzrost zainteresowania produktami, które tworzą. Na drugim wektorze będzie wizerunek uczestniczek. Na ile prawdziwy, na ile wykreowany przez realizatorów show? To chyba najlepiej wiedzą same zainteresowane. Publiczność dostanie gotowe obrazki.

# Newsy producenci
loki joanna

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Junior Brand Manager - Only Bio Oferta pracy: Starszy Specjalista ds. e-commerce - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi