Urodzinowe podsumowania Phlov by Anna Lewandowska

Urodzinowe podsumowania Phlov by Anna Lewandowska

Dynamiczny rozwój polskiej marki i ambitne plany na najbliższe lata.

Współprace z wiodącymi sieciami drogerii w całym kraju, kilka nowych linii produktowych każdego roku czy premiera marki kosmetyków dla mężczyzn – to tylko niektóre z sukcesów Phlov by Anna Lewandowska. Z okazji urodzin polska marka podsumowuje ostatnie 4 lata działalności i uruchamia program lojalnościowy Phlov Club.

Rok 2023 przyniósł Phlov by Anna Lewandowska nowe partnerstwa i rozwój istniejących współprac. Chociaż niezmiennie głównym kanałem sprzedażowym marki jest własny e-commerce, stacjonarnie produkty dostępne są także w perfumeriach Sephora oraz w sieci sklepów Lagardère. W ramach zacieśniania współpracy z Sephorą marka Phlov wprowadziła do sprzedaży linię profesjonalnych kosmetyków odmładzających RENEW PRO, dostępną wyłącznie w perfumeriach. Dużym krokiem w rozwoju polskiego brandu było nawiązanie w tym roku partnerstwa z międzynarodową siecią drogerii Rossmann, w ramach której w sklepach w całej Polsce pojawiły się perfumy Phlov by Anna Lewandowska.

– Bliskie partnerstwo z Sephorą to dla Phlov także szansa na zaistnienie na rynku międzynarodowym. Podczas tegorocznej edycji SEPHORiA, największego wirtualnego eventu beauty, byliśmy obecni jako jedyna polska marka, co pozwoliło nam dotrzeć do zupełnie nowej grupy konsumenckiej. Angażujemy się też w branżowe wydarzenia w Polsce: na Sephora Trend Report w Westfield Arkadia w październiku współtworzyliśmy strefy FragranceLab, SkincareLab oraz HairLab, z których korzystać mogli odwiedzający – mówi Krzysztof Zawadzki, senior marketing manager Phlov by Anna Lewandowska.

W trendzie multitaskingu

Pomimo tak dynamicznego rozwoju Phlov cały czas jako priorytet traktuje jakość produktów, której zawdzięcza taki sukces. Wszystkie kosmetyki powstają w Polsce, a za ich skuteczność odpowiada zespół doświadczonych ekspertów pod okiem Justyny Żukowskiej-Bodnar. Jednym z filarów marki jest #multitasking, zgodnie z którym każdy produkt pełni kilka funkcji jednocześnie, co pozwala przyspieszyć i uprościć codzienną pielęgnację. To właśnie ta skuteczność i multizadaniowość sprawiają, że produkty spełniają oczekiwania klientek, także tych najbardziej wymagających. Pomimo stosunkowo krótkiej obecności na rynku, Phlov jest marką rozpoznawalną i cenioną przez miłośniczki przyjemnej, efektywnej pielęgnacji każdego dnia.

– We Phlov nie tylko odpowiadamy na trendy kosmetyczne, ale także tworzymy innowacyjne produkty, których brakuje na rynku. Dzięki temu w roku 2022 firma zanotowała wzrost przychodu o 25% vs rok 2021. Phlov to młoda marka z dużymi aspiracjami – budujemy zespół oraz portfolio marki w taki sposób, by przede wszystkim dynamicznie się rozwijać i regularnie wprowadzać do sprzedaży nowe produkty, odpowiadając na zmieniające się wymagania konsumentek – mówi Agnieszka Dobrowolska, dyrektor marketingu Phlov by Anna Lewandowska.

Bogate portfolio Phlov jest nieustannie rozbudowywane – tylko w tym roku marka wprowadziła na rynek linię anti-aging RENEW PRO oraz przeciwsłoneczną SUNFLOW, zestaw trzech eliksirów hialuronowych, a także aż 3 nowe balsamy GLOW, uzupełniające dotychczasową serię. Premierę miała także maska jogurtowa oraz zupełna nowość - na rynku pojawiła się marka Phlov MENCARE z pierwszą linią DEEP OCEAN, oferującą silnie nawilżające kosmetyki dla mężczyzn. Opracowano ją zgodnie z ideą przyświecającą Phlov by Anna Lewandowska, która zakłada odchodzenie od wieloetapowej pielęgnacji na rzecz kilku multizadaniowych produktów, które składają się na pełne rytuały – poranny i wieczorny.

Przez ostatnie cztery lata kosmetyki marki zyskiwały z roku na rok coraz więcej miłośniczek, a niewątpliwymi bestsellerami są kremy DIAMOND LOOK i SMART SPLASH, maska na noc KISSES FROM THE MOON oraz odmładzający booster NEWBORN STAR.

Program lojalnościowy Phlov Club

Z okazji urodzin marka Phlov wystartowała z programem lojalnościowym Phlov Club, umożliwiającym zbieranie punktów za różne aktywności na platformie sklepowej i wymianę ich na nagrody. Klub posiada trzy poziomy: PEARL, CRYSTAL oraz DIAMOND, a im wyższy poziom, tym więcej punktów można otrzymać za każde zamówienie. Program lojalnościowy to odpowiedź marki Phlov na oczekiwania konsumentów, którzy cenią sobie możliwość oszczędzania i otrzymywania dodatkowych benefitów. Phlov Club działa od września tego roku, a marka już ma w planach dalszy rozwój programu i stworzenie aplikacji mobilnej.

# Newsy producenci
loki joanna

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Junior Brand Manager - Only Bio Oferta pracy: Starszy Specjalista ds. e-commerce - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi