Nazwa kampanii #herchange to swego rodzaju gra słów, która nawiązuje do hasła wiodącego marki #hairchange i mówi o tym, jak zmiana wizerunku, fryzury otwiera nas na to, co może wydarzyć się, gdy tylko będziemy gotowi do zmian.
Tego dnia team Cameleo miał przyjemność gościć beauty influencerki i redaktorki online w wyjątkowych wnętrzach Summer Studio Pałac w Warszawie. Wydarzenie miało formułę panelu dyskusyjnego, podczas którego można było posłuchać o głównych założeniach i celach kampanii, porozmawiać o włosach i ich potrzebach, a także poruszyć kwestię zmiany opowiedzianej historią wyjątkowych kobiet zaproszonych przez Cameleo.
Pierwszą część spotkania poprowadziła Renata Ciszewska-Kłosińska, dyrektor marketingu Delii, która po krótkiej prezentacji marki przedstawiła eksperta marki - trychologa Annę Dybowską, ambasadorkę kampanii #herchange – Monikę Leder i założycielkę marki Spadiora – Martę Lech Maciejewską. Rozmowę z gośćmi specjalnymi moderowała Małgorzata Parys.
Po części dyskusyjnej uczestnicy spotkania mogli udać się do specjalnych stref Cameleo, gdzie mieli możliwość skorzystania z konsultacji trychologicznej i badania trychoskopem oraz zapoznania ze specjalistycznym urządzeniem służącym m.in. do zabiegów skóry głowy Aycom Criss.
Na miejscu goście mogli również skorzystać z usług fryzjera reprezentującego Cameleo, a także nauczyć się różnych sposobów wiązania jedwabnych chust podczas warsztatów z marką Spadiora. Stanowiska tematyczne i stacje produktowe marki pozwalały gościom bliżej zapoznać się z asortymentem i wstąpić do świata Cameleo, w którym #wlosylubiazmiany.