W marcu i kwietniu br. producent wprowadzi do swojej oferty specjalistycznych preparatów do kompleksowej pielęgnacji skóry głowy i włosów pięć nowych produktów. Wprowadzenie na rynek nowych linii produktowych ma zapewnić Pharmenie zdywersyfikowanie portfolio produktowego oraz wzrost przychodów ze sprzedaży.
W marcu bieżącego roku spółka planuje uzupełnić portfolio marki Dermena w kategorii Hair Care, wprowadzając na rynek kolejne trzy nowe preparaty - serum dermena SENSITIVE do wrażliwej skóry głowy, maskę dermena REPAIR do włosów suchych i zniszczonych, a także szampon dermena SEBOCONTROL przeznaczony do włosów przetłuszczających się.
Natomiast w kwietniu rozszerzona zostanie seria dermena SUN PROTECT przeznaczona do pielęgnacji włosów osłabionych i narażonych na działanie słońca i innych czynników środowiskowych (wiatru, słonej i chlorowanej wody, wysokich temperatur). W ofercie linii SUN PROTECT oprócz dostępnego już szamponu chroniącego przed promieniami UV pojawią się również odżywka i mgiełka.
W styczniu b.r. w ofercie firmy pojawiły się dwa nowe produkty: szampon micelarny dermena DETOX do włosów osłabionych, nadmiernie wypadających oraz szampon dermena SENSITIVE do wrażliwej skóry głowy i nadmiernie wypadających włosów.
- Wprowadzanie nowych produktów niemal zawsze przekładało się na zwiększenie przychodów ze sprzedaży. Najlepszym przykładem jest trzeci kwartał ubiegłego roku w którym osiągnęliśmy najlepszy od 5 lat poziom sprzedaży. Była to zasługa między innymi wprowadzeniem nowych produktów na rynek. W obecnym roku liczymy na podobny efekt - powiedział Konrad Palka, prezes zarządu Pharmena SA. - Dywersyfikacja kanałów sprzedaży i produktów zapewni nam stabilny strumień wpływów - dodaje.
W tym czasie Spółka osiągnęła 9,7 mln zł sprzedaży na rynku polskim, co stanowi 89 proc. całej sprzedaży, z czego aż 83 proc. sprzedaży wpracował segment Hair Care - specjalistycznych linii dermokosmetycznych do włosów.
31 marca bieżącego roku Pharmena opublikuje raport roczny za 2021 r.