Dlaczego marka postawiła na tak innowacyjne działanie? „
Nasza niestandardowa akcja pod hasłem „Moja Kolekcja NeoNail: Ty mówisz - my słuchamy” realizuje założenia strategii NeoNail i podkreśla, że to właśnie klientki są najważniejsze, a nasze produkty są odpowiedzią na ich potrzeby i oczekiwania. Otrzymujemy wiele ciekawych rad i ważnych opinii od naszych konsumentek, dlatego tym razem oddajemy im głos i możliwość współtworzenia kolekcji lakierów hybrydowych”
– podkreśla Joanna Wojtuń-Witkowska, marketing manager.
12 października wszystkie fanki lakierów NeoNail zostały zaproszone do wspólnej zabawy. Tego dnia rozpoczął się pierwszy etap akcji, czyli głosowanie na nazwę kolekcji. Wybór był trudny: Glamorous Collection, Brilliance Collection, Diamonds Collection, Miracle Collection, Make a Show Collection to propozycje NeoNail. Ostatecznie dziewczyny wybrały nazwę Diamonds Collection - i tak właśnie będzie się nazywać najnowsza kolekcja, która zwieńczy rok 2018. W tej części akcji oddano ponad 16 000 głosów. W drugim etapie, fanki decydowały, kto ma promować najnowsze zestawienie lakierów.
Joanna Krupa, Kasia Sokołowska, Julia Wieniawa, Dawid Woliński, a może wszyscy razem? Ambasadorzy aktywnie zachęcali do głosowania za pomocą swoich kanałów w social mediach. Rywalizacja była naprawdę gorąca, ale ostatecznie zdecydowano, że najlepiej w roli „twarzy kolekcji” sprawdzą się... wszyscy ambasadorzy marki! W tym głosowaniu wzięło udział ponad 10 000 osób.
Obecnie trwa ostatni etap akcji. Tym razem zadaniem jest wybór kolorów lakierów hybrydowych, które pojawią się w świątecznej Diamonds Collection. Fanki NeoNail mogą głosować na 4 spośród 8 brokatowych odcieni, a zwycięskie kolory zostaną wyprodukowane przez markę NeoNail i będą dostępne w regularnej sprzedaży. 23 listopada kończy się ten etap akcji. To ostatnia szansa dla wszystkich fanek lakierów hybrydowych, aby aktywnie współtworzyć Diamonds Collection i tym samym kreować trendy w manicure hybrydowym.