- Kontynuacja wspólnych działań z Mają Hyży jest dla nas naturalną decyzją, potwierdzoną sukcesem poprzedniej współpracy, która dotyczyła nowej linii zapachów Miraculum. Nasze wspólne działania komunikacyjne spotkały się z bardzo pozytywnym odbiorem ze strony klientów. Dlatego pragniemy nadal pracować razem. Celem nadrzędnym działalności naszej spółki jest jakość produktów i ich skuteczność, przy uwzględnieniu potrzeb kolejnego pokolenia naszych klientów. Pragniemy również wspierać Polki w ich zawodowych dążeniach, aspiracjach i wyborach - uzasadnia Sławomir Ziemski, członek zarządu Miraculum S.A.
Maja Hyży to piosenkarka, artystka, influencerka, laureatka programu X-Factor. Niesamowity głos, urocza wokalistka, którą kochają i obserwują tysiące fanów z Polski. Mama trójki dzieciaków.
Zadbana cera jest ważna dla kobiet. Dlatego Miraculum od prawie 100 lat wprowadza coraz bardziej innowacyjne, skuteczne oraz, co równie ważne przyjemne w użyciu produkty zgodne z najnowszymi trendami.
Firma oskonali receptury, bazując na nowoczesnych składnikach aktywnych pochodzenia naturalnego o udowodnionym, dobroczynnym działaniu na skórę. Potwierdza bezpieczeństwo i skuteczność naszych kosmetyków w badaniach aplikacyjnych. Dba o to, aby produkty były przyjazne środowisku: rezygnuje z celofanu, wybiera opakowania, które podlegają recyklingowi, stawia na szkło.
Działania promujące Miraculum oparte na wizerunku artystki obejmować będą miejsca sprzedaży, wsparcie PR, aktywność na social mediach Miraculum, a także ambasadorki.