- Od początku budowanie sieci dystrybucji online i offline było dla nas kluczowe. Szczególnie rynek detaliczny stanowił dla nas duże wyzwanie. Sieci drogeryjne najchętniej współpracują z markami znanymi, o silnej pozycji rynkowej. Młodym, niszowym i innowacyjnym markom jak nuev, które wprowadzają nową wartość w pielęgnacji skóry, trudno jest się przebić. Tym bardziej jest to dla nas ogromny sukces – mówi dr Izabela Zawisza, prezes KF Niccolum, założycielka marki nuev.
Na półkach drogerii znajdą się kosmetyki z dwóch linii, w których obecny jest innowacyjny składnik Chitathione:
- Nie spoczywamy na laurach, pracujemy nad rozszerzeniem naszej gamy produktów w Super-Pharmie i wprowadzeniem kolejnego innowacyjnego rozwiązania na rynek. Będzie to kostka do demakijażu, która dzięki naszej unikatowej molekule Chitathione, jak silny i selektywny magnes usunie drobinki metali ciężkich pozostałe z kosmetyków kolorowych użytych do makijażu, przygotuje naszą cerę na nocny spoczynek i do regeneracji. Liczymy również, że rozwinięcie dystrybucji będzie dobrym wstępem do współpracy z kolejnymi drogeriami – dodaje Zawisza.