Kosmetyki Hagi SMART z kampanią marketingową subko&co

Kosmetyki Hagi SMART z kampanią marketingową subko&co

Hagi - polska marka kosmetyczna - wypuściła nową kolekcję kosmetyków do twarzy - Hagi SMART. Według opisu producenta, przynoszą one użytkowniczkom modułowe rozwiązania dla każdego rodzaju skóry.

Dzięki temu można – niczym z klocków - budować swoje własne kosmetyczne rytuały. Do stworzenia całej kolekcji Hagi SMART, jej producent wykorzystuje m.in. witaminy i naturalne składniki aktywnych, takie jak sezamina czy ekstrakt z ryżu. Za kampanię marketingową tej kolekcji odpowiedzialna jest agencja subko&co.

Producent starannie przygotował całą najnowszą kolekcję kosmetyków z myślą o kobietach ceniących naturalne składniki i delikatność.

- HAGI SMART to kosmetyki towarzyszące współczesnej kobiecie, która potrzebuje ich zarówno do szybkiej pielęgnacji, jak i wolnego rytuału takiego jak face yoga, czy skin wellness” - mówi Agnieszka Muniak, Communication Director marki i dodaje: - Produkty opierają się na witaminach w stężeniach, które wspomagają naturalne procesy regeneracji, nawilżenia i ochrony, ale nie działają przytłaczająco przyzwyczajając skórę do nadmiaru substancji aktywnych.

Na kolekcję HAGI Smart składają się kosmetyki do codziennego użytku w czterech liniach: A, B, C i D, poświęconych konkretnym problemom z cerą. Dodatkowo, każda z linii dzieli się na dwie grupy. Pierwsza grupa to kosmetyki codzienne, takie jak kremy i sera, które dostarczają skuteczną i szybką pielęgnację. Druga grupa kosmetyków to oleje i esencje przeznaczone do domowego spa i do masażu twarzy. Cała linia stworzona została w taki sposób, by zaspokajać potrzeby współczesnych kobiet, które potrzebują pewnego codziennego wsparcia ale też od czasu do czasu mają potrzebę pielęgnacji w stylu “slow”.

Decyzję o wyborze agencji poprzedziły warsztaty kreatywne poprowadzone przez agencję subko&co, na których powstał szkic narracji dotyczącej nowej linii. Finalnie do realizacji kampanii wybrana została właśnie agencja subko&co, która podobnie jak Hagi jest butikową firmą z silną, kobiecą energią. Kluczową kwestią było to, żeby przekonać konsumentki, by bawiły się kosmetykami, testowały je i budowały z nich własne zestawy pielęgnacyjne. Zamiast narzucać gotowe rozwiązania - podpowiadać, co może działać i dlaczego. 

Linia SMART to szeroka kolekcja kosmetyków, która jest bardzo przemyślana i która odpowiada na różnorakie potrzeby. Przy takiej liczbie produktów wyzwaniem było było wyjaśnienie użytkowniczkom podziału kosmetyków  z jednej strony w kontekście linii, czyli potrzeb skóry, z drugiej strony w kontekście sposobu użycia, czyli kosmetyków codziennych i tych do domowego spa.

Cztery linie kosmetyków odpowiadają czterem składnikom aktywnym - A czyli witamina A, B czyli witamina B3, C czyli witamina C i D jak D-Panthenol. Aby ułatwić odszyfrowanie działania poszczególnych linii, marka we współpracy z agencją postawiły na łatwe do zapamiętania hasła: “A jak Ale nawilżenie!”, “B jak Bez niedoskonałości!”, “C jak Cudownie gładka!” i “D jak Do widzenia podrażnienia!”. Dzięki klarownej identyfikacji wizualnej poszczególnych linii produktowych, opartej na pastelowych kolorach, kosmetyki są łatwe do rozpoznania w drogeriach. 

Ważną rolę w przekazaniu głównej idei #artofbeingsmart odgrywają również influencerki, takie jak Natalia Kusiak czy Julia Ziółkowska z Live Better, a szczególnie Olga Frycz. Proces wyboru partnerek do współpracy influencerskiej nie był prosty, bardziej niż zasięgi liczyło się idealne dopasowanie treści tworzonych przez influencerki do wartości reprezentowanych przez linię SMART i do grupy docelowej. 

W ramach realizowanej kampanii #artofbeingSMART agencja subko&co była odpowiedzialna za stworzenie strategii komunikacji wprowadzenia produktu na rynek, ​key visual, stworzenie kreacji​ do kampanii display na Facebook Ads i Google Ads oraz poprowadzenie współpracy z influencerkami. subko&co jest francusko-polską agencją digital marketingową.

Już od 8 lat tworzy wyróżniające się projekty, angażujące historie, skuteczne kampanie dla klientów z branży beauty: Pierre Fabre, Ala Natural Beauty i nie tylko: Matthew Cookson, This is Commitment, Ania Jakubowski, Enterprise Investors, Generali, PolCard from Fiserv, Auchan, Le Rustique, Gula.


 

# Newsy producenci
loki joanna

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Junior Brand Manager - Only Bio Oferta pracy: Starszy Specjalista ds. e-commerce - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi