Głośno o najnowszej kampanii Sensum Mare - Twoja skóra gotowa na lata

Głośno o najnowszej kampanii Sensum Mare - Twoja skóra gotowa na lata

Dla marki SENSUM MARE bieżący rok jest czasem intensywnego rozwoju oraz ciekawych projektów. Marka konsekwentnie rozwija sprzedaż, wyznacza trendy kosmetyczne oraz tworzy jedne z najbardziej pożądanych kosmetyków na rynku.

Strategia rozwoju firmy to również zwiększenie dostępności produktów marki i poszerzenie dystrybucji o nowe kanały sprzedaży. Od zeszłego roku kosmetyki SENSUM MARE obecne są w sieci Kontigo oraz Douglas Polska on-line. Ten rok zaczął się kolejną ekspansją i wejściem do sprzedaży e-commerce sieci Super-Pharm Polska, a od niedawna markę można kupić również stacjonarnie w ponad 30 wybranych punktach tej sieci, na półce TRENDY. Na tym nie koniec – SENSUM MARE nawiązało współpracę z właścicielem sklepów AELIA Duty Free, dzięki czemu w produkty marki można zaopatrzyć się na największych lotniskach w kraju.

- Nasze kosmetyki tworzymy w oparciu o najlepsze składniki pochodzenia naturalnego o udowodnionym naukowo działaniu. Receptury opieramy w dużej mierze o składniki pochodzące z mórz i oceanów, co wyróżnia naszą markę na rynku. Stawiamy również wysoko poprzeczkę w zakresie komunikacji marketingowej, tworząc inicjatywy jako marka zaangażowana społecznie. - mówi Łukasz Kołodziejek, współwłaściciel SENSUM MARE.

Najnowszym projektem SENSUM MARE jest kampania edukacyjna „Twoja skóra gotowa na lata”, która została zainicjowana na początku lipca, wraz z premierą nowej odsłony kultowego SPF marki - ALGODROPS SATIN.

Nawiązanie strategicznej współpracy ze Stowarzyszeniem Pomocy Chorym na Mięsaki i Czerniaki SARCOMA, w ramach której marka wspólnie ze Stowarzyszeniem edukuje i zwraca uwagę na ochronę przed szkodliwym promieniowaniem UV oraz fotostarzeniem skóry. - Dbając o zdrowie skóry, tworzymy kosmetyki ochronne z wykorzystaniem najnowszej generacji filtrów przeciw promieniowaniu UV. Wyznaczamy rynkowe trendy w zakresie ochrony skóry. Dwa lata temu jako pierwsza polska marka naturalna wypuściliśmy ultra lekkie krople ochronne ALGODROPS, które wyznaczyły nowy kierunek dla produktów SPF na rynku, za którym poszły inne firmy. W tym roku pragnęliśmy zrobić kolejny milowy krok, dlatego podczas premiery nowej lekkiej emulsji ochronnej przeciw fotostarzeniu o satynowym wykończeniu ALGODROPS SATIN SPF 50+, ogłosiliśmy, że będziemy przekazywać 5% zysku z jego sprzedaży, w naszym sklepie on-line, na działania statutowe Stowarzyszenia SARCOMA – mówi Maciej Tęsiorowski, firmy. - Odpowiedzialność za otaczający nas świat, dbanie o zdrowie naszych klientek i klientów – to nie tylko dobra praktyka CSR, ale przede wszystkim nasza potrzeba, jako osób tworzących odpowiedzialną firmę. – dodaje Maciej Tęsiorowski.

Kampania edukacyjna oraz akcja przekazywania części zysku ze sprzedaży, została bardzo ciepło przyjęta zarówno przez klientów marki, influencerów, jak i media. Na premierowym evencie w ogrodach Villi Foksal w Warszawie w lipcu tego roku, podczas którego można było przebadać znamiona w mobilnym gabinecie zwanym #FuraZdrowia, było obecnych około 250 osób, z czego około 60 skorzystało z bezpłatnego badania znamion przez chirurga onkologa. Temat kampanii edukacyjnej podjęły szeroko media. Wśród ogromnej liczby publikacji (ponad tysiąc) wzmianki o kampanii znalazły się między innymi w TVP 3, Radio Dla Ciebie, Vogue.pl, kobieta.gazeta.pl, Magazynie Zwierciadło, Elle, Viva!, Twój Styl a także Forbes.pl. O kampanii edukacyjnej chętnie pisały również portale kosmetyczne, w tym wirtualnekosmetyki.pl, portale medyczne oraz media lokalne, a zasięg wszystkich publikacji przekroczył najśmielsze oczekiwania marki. Informacja o akcji dotarła aż do ponad 5 milionów odbiorców!

- Ten rok jest dla nas bardzo ważny, jesienią SENSUM MARE obchodzić będzie swoje 6 urodziny. Co przygotowaliśmy na ten czas? Na razie nie możemy zdradzić zbyt wiele, ale zapewniamy, że będzie się dużo działo. Mamy kilka premierowych asów w rękawie. Bycie love brandem dla dziesiątek tysięcy klientek i klientów to wspaniałe zobowiązanie, które uwielbiamy spełniać. - mówi Łukasz Kołodziejek

# Newsy producenci
loki joanna

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Junior Brand Manager - Only Bio Oferta pracy: Starszy Specjalista ds. e-commerce - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi