Delia Cosmetics świętuje jubileusz 25-lecia

Delia Cosmetics świętuje jubileusz 25-lecia

Firma od początku działalności kładła nacisk na innowacje i doskonałą jakość produktów. Od zawsze skupia się na badaniach i rozwoju, aby tworzyć kosmetyki, które spełniają potrzeby klientów i są zgodne z najnowszymi trendami.

Wprowadzając na rynek innowacyjne formuły i produkty, ale także korzystając z najnowszych rozwiązań technologicznych, takich jak rozszerzona inteligencja, umacnia reputację firmy, która nigdy się nie zatrzymuje, a jedyną pewną jest “zmiana”.

Rocznicowa kampania bestsellerowej serii

Świętowanie jubileuszu Delii rozpoczęło lansowanie bestsellerowej kolekcji do kompleksowej pielęgnacji stóp Good Foot i przedstawienie jej nowej odsłony. Kampania promująca gamę Good Foot ma na celu podkreślenie wyjątkowości kultowych produktów z portfolio marki i nawiązuje do 25 lat obecności na rynku. Bazowym elementem projektu jest kampania telewizyjna w postaci billboardu sponsorskiego, który emitowany jest na najbardziej zasięgowych ogólnopolskich stacjach grupy TVN oraz na najmodniejszych platformach VOD.

Telewizja oferuje możliwość precyzyjnego docierania do określonych grup docelowych poprzez wybór odpowiednich stacji, programów lub godzin emisji. Materiał dostosowano do preferencji i demografii konkretnej grupy, dzięki czemu zwiększyliśmy szanse na skuteczne dotarcie do klientów. Jako zagorzali fani nowinek technologicznych właściciele firmy zgodzili się na propozycję agencji produkującej spot, by przy realizacji materiału wykorzystać generowaną przy pomocy sztucznej inteligencji wirtualnie rozszerzoną scenografię. Takie rozwiązanie pozwoliło skrócić czas przygotowania planu zdjęciowego oraz post produkcji materiału oraz pozwoliło na pełną kontrolę kreatywną przy realizacji ujęć.

Kluczem jest rozpoznawalna marka

Jednym z kluczowych działań marketingowych jest konsekwentne budowanie świadomości marki. Osoby zarządzające marką skupiają się na tworzeniu spójnego wizerunku, który odzwierciedla jej wartości i ofertę. Poprzez działania takie jak projekt #fajnebabki, udział w największych targach kosmetycznych na świecie (m.in. Cosmoprof Bologna czy Beauty World Middle East), współpracę z influencerami, eventy i działania w mediach społecznościowych - marka zyskuje coraz większą rozpoznawalność w branży kosmetycznej. Kieruje się jedną, dobrze sprecyzowaną strategią, która składa się z różnorodnych działań, dzięki czemu działa w sposób efektywny i dynamiczny.

Delia od wielu lat wspiera kobiece wybory i inspiruje do odkrywania własnej wyjątkowości. Strategia AutenTYcznie Piękna koncentruje się na indywidualnym podejściu do każdej kobiety, promując autentyczność i pewność siebie. Marka podkreśla, że każda kobieta powinna czuć się piękna, będąc sobą.

Społecznie odpowiedzialnie

Zarząd firmy doskonale zdaje sobie sprawę, że filarem są przede wszystkim ludzie. Właśnie dlatego realizuje na kanałach komunikacji serię filmów, których bohaterami są pracownicy. Video publikowane jest nie tylko na profilach społecznościowych, takich jak Facebook, ale również na biznesowej platformie LinkedIn.

Firma dba również o planetę i zrównoważony rozwój. Z tego powodu coraz bardziej koncentruje się na produkcji kosmetyków wegańskich, z naturalnymi, certyfikowanymi składnikami. Jej celem jest tworzenie produktów, które nie tylko spełniają potrzeby klientów, ale także przyczyniają się do ochrony środowiska naturalnego.

Delia angażuje się nie tylko w rozwój kosmetyczny, ale także w działania społeczne i filantropijne. Od wielu lat jest strategicznym partnerem fundacji Gajusz, wspierając pensjonariuszy hospicjów. Część dochodów z flagowego produktu – henny do brwi i rzęs – jest regularnie przekazywana na tę szlachetną inicjatywę.

Firma rodzinna z widokami na przyszłość

Już od ćwierć wieku firma Delia Cosmetics łączy tradycję, jakość i piękno. Prezes Karol Szmich, który związany jest z Delią od 15 lat, w 2018 roku przejął stery od nestora Józefa Szmicha i od tej pory kontynuuje rodzinną tradycję jako lider firmy. Zaangażowanie i wizja prezesa przejawia się dużym naciskiem na rozwój marki na rynkach międzynarodowych. W planach zarządu niezmiennie pozostaje systematyczny rozwój, który zapewni Delii mierzenie się z ekscytującymi wyzwaniami w świecie beauty - i nie tylko.

# Newsy producenci
loki joanna

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Junior Brand Manager - Only Bio Oferta pracy: Starszy Specjalista ds. e-commerce - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi