Barwie mocno przyrasta sprzedaż w kategorii pielęgnacji włosów

Barwie mocno przyrasta sprzedaż w kategorii pielęgnacji włosów

Barwa Cosmetics w ostatnich miesiącach odnotowuje imponujące wzrosty w kategorii włosy. Jak podaje marka sprzedaż ilościowa rok do roku wzrosła o 13,02%, a w odniesieniu do 2021 roku – jest to aż o 55,86%.

W kategorii odżywek do włosów odnotowano wzrost w stosunku do 2021 roku o ponad 105%, a w stosunku do 2022 – o 34%. Jeśli mowa o serii do włosów Barwa Naturalna - która jest jedną z wiodących w portfolio - to jej sprzedaż ilościowa r/r wzrosła o 25,39%.

Przedstawione przez markę wyniki są dowodem na to, że Barwa dobrze reaguje na kosmetyczne trendy, np. świadomej pielęgnacji włosów. Marka szybko odpowiada oczekiwania konsumentów i proponuje całe linie kosmetyków do różnego rodzaju włosów. Można też zauważyć, że szampony, odżywki i maski i spełniają wysokie wymagania m.in. włosomaniaczek, które na formach i swoich kanałach w social mediach często polecają produkty marki.

- Obserwujemy, że w ostatnich miesiącach sprzedaż produktów do włosów rośnie dwucyfrowo. Oczywiście w dalszym ciągu i niezmiennie od kilkudziesięciu lat, najważniejszą kategorią w naszym portfelu są mydła. Niemniej rozwijamy ofertę produktów do pielęgnacji włosów i oczekujemy, że ta kategoria w naszej firmie będzie się nadal intensywnie rozwijać, a jej średnia sprzedaż w 2024 roku wzrośnie o kolejne 20% - mówi Natalia Czyrny, kierownik działu marketingu Barwa Cosmetics.

Natalia Czyrny jest zdania, że jednym z czynników wzrostu sprzedaży jest dynamiczna sytuacja ekonomiczna, która w istotny sposób wpływa na zmiany w nawykach zakupowych i potrzebach klientów. - Zwiększone zapotrzebowanie na pielęgnację włosów, w połączeniu z poszukiwaniem przez konsumentów produktów skutecznych, zgodnych z ich potrzebami, ale i możliwościami finansowymi, to czynniki, które znacząco wpłynęły  na rozwój tej kategorii w naszej firmie. Utrzymywanie świetnej jakości produktów o prostych i transparentnych składach, na które każdy może sobie pozwolić, także w dobie kryzysu, to nasz przepis na sukces - komentuje. 

Joanna Turska-Małek, brand manager Barwa Cosmetics zwraca uwagę też na czynniki społeczno-psychologiczne. - Dzisiejszy skomplikowany, różnorodny i rozpędzony świat marzy o prostocie. Jest ona esencją tego, czego wszyscy poszukujemy. Zmierzamy ku prostym rozwiązaniom, szczerym relacjom i autentyczności. Tego samego poszukujemy w kosmetykach, których codziennie używamy. Potrzebujemy produktów, którym ufamy, które wydobędą z nas to, co w nas najpiękniejsze i autentyczne, byśmy mogli pozostać sobą. A my – będziemy mieć czas na to, co dla nas ważne - podkreśla.

Barwa od lat stawia na naturalność – zarówno w przypadku składów produktów, jak i efektów pielęgnacji. - Czerpiemy z tradycji i z najnowszych badań, z rodzimych składników i z substancji, które wspierają urodę w najdalszych zakątkach świata. Stawiamy nie tylko na skuteczność, ale również na przyjemność stosowania, stąd bogate formuły i wyszukane zapachy - dodaje Joanna Turska-Małek.

Na fali tego sukcesu, marka nie zamierza zwalniać i już zapowiada kolejne nowości. - W przyszłym roku przedstawimy produkty, które będą poszerzeniem dotychczasowych serii, ale zaproponujemy także zupełnie nowe linie, których formuły będą oparte o nowoczesne i poszukiwane przez konsumentów składniki wiodące - zapowiada Natalia Czyrny.

# Newsy producenci
loki joanna

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Junior Brand Manager - Only Bio Oferta pracy: Starszy Specjalista ds. e-commerce - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi