MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Avon porozumiał się z Patrycją Frejowską - w firmie powstało nowe stanowisko: Pełnomocnika ds. Pomocy Pracownikom Przewlekle Chorym
Avon porozumiał się z Patrycją Frejowską - w firmie powstało nowe stanowisko: Pełnomocnika ds. Pomocy Pracownikom Przewlekle Chorym

13 czerwca odbyło się spotkanie z Patrycją Frejowską, byłą współpracowniczką firmy Avon, autorką posta, w którym opisała historię zakończenia  współpracy w maju br. Celem spotkania było omówienie konkretnych form pomocy, których firma mogłaby udzielić pani Patrycji.

Jak czytamy w przesłanym oświadczeniu: "Historia Pani Patrycji stała się dla nas impulsem do zbudowania zupełnie nowego systemu wsparcia naszych chorujących pracowników i współpracowników. Stworzyliśmy nowe stanowisko – Pełnomocnika ds. Pomocy Pracownikom Przewlekle Chorym – i zaproponowaliśmy je Pani Patrycji. Pani Patrycja przyjęła ofertę i będzie zatrudniona w AVON Polska. Jak wszyscy pracownicy Pani Patrycja zostanie również objęta prywatną opieką medyczną."

W imieniu swoim, jak i naszej firmy chciałam oficjalnie przeprosić Panią Patrycję. Jak tylko dowiedziałam się o całej sytuacji, osobiście zaangażowałam się w jej rozwiązanie. Wyciągnęliśmy wnioski i zrobimy wszystko, żeby podobne sytuacje nie miały miejsca w przyszłości. Właśnie dlatego poprosiliśmy Panią Patrycję, by objęła nowo utworzone stanowisko - Pełnomocnika ds. Pomocy Pracownikom Przewlekle Chorym. Pani Patrycja przyjęła naszą propozycję. Wierzę, że razem z Panią Patrycją będziemy mogli jeszcze lepiej troszczyć o zdrowie kobiet chorych na raka

– powiedziała dyrektor zarządzająca Avon Cosmetics Polska – Barbara Goździkowska.

Autorka posta przyjęła propozycję i tak skomentowała ten fakt:

Doceniam, że objęłam w Avon stanowisko Pełnomocnika ds. Pomocy Pracownikom Przewlekle Chorym i dzięki temu będę mogła pomagać innym osobom, które mogą potrzebować w przyszłości pomocy

– konstatuje Patrycja Frejowska.  

Od redakcji: Takie rozwiązanie sprawy wydaje się optymalnym wyjściem z niełatwej wizerunkowo sytuacji. Na pewno ta historia wiele nauczyła Avon, ale powinna być także pewną przestrogą dla innych firm, by szlachetne akcje CSR były tożsame z zasadami, jakimi firma kieruje się wewnątrz. To też dowód, że w tego typu zdarzeniach - w dobie mediów społecznościowych - firmy muszą reagować szybko i wdrażać konkretne rozwiązania.

# Newsy producenci
baner wewnętrzny

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!