Wydarzenie organizowane dwa razy do roku, w swojej jesiennej odsłonie rusza od 28 września i potrwa do 30 września w warszawskiej Westfield Arkadia.
Pod okiem ekspertów ds. pielęgnacji marek: Belief, Clinique, Dermalogica, Drunk Elephant, Erborian, Fresh, Phlov, Foreo, The Ordinary, The Inkey List konsumentki mogą skorzystać z indywidulanej, spersonalizowanej porady, a także odkryć nowości sezonu jesień 2023 każdej marki.Natomiast fanki makijażw ręce najlepszych makijażu mogą zapisać się na makeup wykonany przez makijażystów marek Charlotte Tilbury, Estee Lauder, Hourglass, Lancome, Makeup by Mario, Rare Beauty, Tarte lub YSL. Na 45-minutowe konsultacje obowiązują zapisy.
Sephora Trend Report to również okazja do spotkania wyjątkowych ekspertów i osobowości, które wielu #beautylovers ceni i obserwuje m.in. w social mediach. Podczas 3 dni wydarzenia udział można wziąć w 6 pełnych wiedzy i beauty trendów masterclass prowadzonych przez: Martę Siembab (@marta.senselier) – senselierkę wraz z Izą Wojciechowską (@fog_in_the_garden), Ewelinę Krasoń (@ewelinakrason), Izę Zabielską (@izabela_zabielska), Weronikę Białek (@veronikabialek), Martynę Grzenkowicz (@peachee.me) oraz Lilę Grochowską(@lila.grochowska). Na tę cześć wydarzenia również obowiązują zapisy.
Oprócz tego nie zabraknie licznych strefy z usługami, w których bez umawiania się, przetestować można będzie najgorętsze nowości sezonu.