MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Geraldine Huse, prezes Procter & Gamble w Europie Centralnej o podążaniu za konsumentem
Geraldine Huse, prezes Procter & Gamble w Europie Centralnej o podążaniu za konsumentem

Geraldine Huse, Procter&Gamble:

Na pewno obserwujemy,  że zachowania konsumentów – i tu zarówno kobiet, jak i mężczyzn – stale się zmieniają. Chodzi o takie kwestie, jak np. czego oczekują od produktu, gdzie chcą go kupić, skąd chcą uzyskać informacje o produkcie. Skupiamy się więc na tym, by dogłębnie zrozumieć ich potrzeby. Wiemy, że w pierwszej kolejności oczekują od produktu konkretnego działania, ale opakowanie także jest ważne. Dla starszego konsumenta istotne jest, żeby było łatwe w obsłudze. Dla konsumenta świadomego ekologicznie ważne będą kwestie oddziaływania produktu na środowisko. Ważne też jest źródło, z jakiego konsumenci czerpią informacje o produktach. Niektórzy szukają ich w internecie, niektórzy w sklepie, wreszcie część korzysta z jednego i drugiego źródła. W dzisiejszych czasach, gdy każdy ma telefon komórkowy, granice między online i offline są zatarte. Konsumenci mają zawsze dostęp do informacji i mogą podejmować decyzje w każdym momencie. Musimy więc dbać o to, by informacje o naszych produktach były powszechnie dostępne. I jesteśmy świadomi tego, że jeśli nie damy im dobrego produktu, odpowiedniego opakowania, pełnej informacji, właściwych miejsc dystrybucji – skierują swe kroki do konkurencji.(...) Konsumenci mają teraz możliwość robienia zakupów na wiele różnych sposobów. Kiedyś ludzie często robili je raz w tygodniu. Teraz robią je praktycznie codziennie – w małych placówkach, dyskontach, drogeriach, w internecie, a także w hipermarketach. Dla nas najważniejsze jest to, by nasze produkty były tam, gdzie są nasi klienci, którzy chcą robić zakupy w sposób najbardziej odpowiedni dla siebie. Zmiany w demografii, preferencjach zakupowych i galopujący rozwój technologii cyfrowych sprawiają, że musimy się dostosować do ich oczekiwań. Dzisiaj to konsument kształtuje rynek – dzięki technologiom ma szybki dostęp do informacji i szybko dokonuje wyborów. Przecież wystarczy mieć telefon, by kupić produkt. Najnowsze badania mówią, że 64 proc. decyzji podejmowanych w sklepie zapada w jakimś stopniu na podstawie wiadomości, które pojawiają się w świecie cyfrowym.

źródło: Onet.pl; Aleksander Fedoruk: "Nasze reklamy pomagają tworzyć zmiany kulturowe", 30 czerwca 2017;

# Cytat tygodnia
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!