MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Dorota i Wojciech Soszyńscy, właściciele Oceanic, o tym jak wyróżnić się na mocno konkurencyjnej półce z kosmetykami
Dorota i Wojciech Soszyńscy, właściciele Oceanic, o tym jak wyróżnić się na mocno konkurencyjnej półce z kosmetykami

Co jest ważne, by wyróżnić się na półce z kosmetykami?
Dorota Soszyńska: Bardzo ważna jest klarowna komunikacja marketingowa. Estetyka naszych opakowań jest minimalistyczna i spójna. Stawiamy na przejrzystość i jasny komunikat.
Wojciech Soszyński: Konsumenci nie mają dziś czasu przebrnąć przez zbyt skomplikowane, nieczytelne opakowania. O sukcesie w punktach sprzedaży decyduje pierwsze wrażenie – klienci podejmują decyzję o zakupie w ciągu kilku sekund. Trzeba im to ułatwić, zachęcać, a nie odstraszać.

Produktów na półce kosmetycznej jest mnóstwo, nie za dużo przypadkiem?
Wojciech Soszyński: Teraz sytuacja jest normalna. Wolny rynek, każdy może działać. W latach osiemdziesiątych o sukcesie lub porażce nie decydowały doświadczenie, mądrość, znajomość rynku, ponieważ jakieś absurdalne przepisy czy zła wola urzędnika mogła zmieść firmę z powierzchni. Dziś o sukcesie firmy decydują po prostu klienci, kupując jej produkty. To chyba zdrowszy układ, prawda?
Dorota Soszyńska: My w tej rzeczywistości, faktycznie niezwykle konkurencyjnej, czujemy się bardzo dobrze. Konkurencja jest konieczna, bo mobilizuje do działania.

"Piękne Historie. Sukces polskich marek kosmetycznych", PWN 2016, Lidia Lewandowska

# Cytat tygodnia
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!