Ta kampania Neonail idealnie rozprawia się ze stereotypami dotyczącymi kobiet

Ta kampania Neonail idealnie rozprawia się ze stereotypami dotyczącymi kobiet

Wystartowała najnowsza kampania wizerunkowa marki NEONAIL w Polsce – „Jestem sobą, więc wybieram NEONAIL”. W spocie reklamowym stworzonym we współpracy z wybitnym duetem reżyserskim Małgorzaty Szumowskiej i Michała Englerta, marka mówi o kobietach, które odważnie łamią stereotypy i inspirują do bycia autentycznym.

Ten film to coś więcej niż reklama – to głos wsparcia dla kobiet, które chcą być sobą w każdej sferze swojego życia. W centrum kampanii stoją prawdziwe bohaterki, które wyróżniają się swoimi pasjami, talentami i odwagą podążania za marzeniami. - W NEONAIL wierzymy w potęgę kobiet i ich niesamowitą zdolność do kształtowania świata. Nasza najnowsza kampania to manifest różnorodności i wolności bycia sobą – niezależnie od tego, kim jesteś i co robisz - podkreślają twórcy tego zdecydowanie udanego spotu.

Żadna rola życiowa czy społeczna nie może wskazywać, że miejsce kobiety jest przy garach albo przy niańczeniu wnuków. I dobrze jest to przewrotnie przełamać.

Marka zapowiada, że ta kampania to dopiero początek. Kolejne działania mają konsekwentnie podążać w kierunku inspirowania do zmiany myślenia o kobietach i ich roli w społeczeństwie.

 

# Newsy producenci
 reklama