Polscy wystawcy zadowoleni z efektów targów Cosmoprof Asia 2018 w Hongkongu

Polscy wystawcy zadowoleni z efektów targów Cosmoprof Asia 2018 w Hongkongu

Intensywną końcówkę roku w branży kosmetycznej wieńczą dla eksporterów targi Cosmoprof Asia 2018, odbywające się po raz 23. w Hongkongu.

Na targi Cospomrof Asia składają się dwa bloki tematyczne: Cosmopack Asia, skupione wokół surowców, opakowań i technologii ich wytwarzania oraz Cosmoprof, na których spotykają się producenci gotowych kosmetyków, także naturalnych i organicznych, gabinety piękności, salony fryzjerskie, paznokci i wiele więcej.

Podczas Cospmoprof swoją ofertę prezentuje ok. 3 tys. wystawców z wszystkich zakątków świata. Jest to jedno z najważniejszych wydarzeń B2B branży kosmetycznej w regionie Azji i Pacyfiku. Wystawcy mają okazję nie tylko pokazać swoje produkty, ale także zapoznać się z innowacjami, prelekcjami o prognozowanych trendach i rozwoju rynku beauty.

Pośród wystawców nie zabrakło przedstawicieli polskich marek kosmetycznych – nasz kraj reprezentują 53 firmy, w tym także te, które stosunkowo niedługo znajdują się na rynku.

Jako kreatorzy szybko rozwijającej się marki Affect Cosmetics, nie mogliśmy nie wziąć udziału w takim wydarzeniu

– mówi Agnieszka Kuśnierz, dyrektor sprzedaży firmy.

Dorota Topolska, współwłaścicielka firmy kosmetycznej Elfa-Pharm poinformowała nas, że to najlepsze targi ze wszystkich, na których do tej pory firma się wystawiała. Stoisko wyróżnia się efektownym designem i niemal przez cały czas zjawiają się na nim osoby zainteresowane dystrybucją produktów na lokalnych rynkach.Dorota Topolska

Zadowolona z tegorocznej edycji Cosmoprof Asia jest również ekipa firmy Verona Produkcts Professional. Jak czytamy w komentarzu zamieszczonym na profilu marki na Facebooku: "Targi w Hongkongu to kolejne, ważne dla nas międzynarodowe wydarzenie. Poznajemy wiele wspaniałych osób, z którymi mamy nadzieję nawiążemy w najbliższym czasie owocną współpracę".

Andrzej Kozłowski i team Verony

Dynamiczny rozwój eksportu, nie tylko do krajów ościennych, ale także na inne kontynenty, które w dobie globalizacji, coraz częściej poszukują alternatywy dla rodzimych produktów, pokazuje, że kierunek azjatycki to przyszłość również dla środkowoeuropejskiego biznesu.

Targi Cosmoprof potrwają do 16 listopada. Kolejną edycją będą marcowe Cosmopack oraz Cosmo Perfumery & Cosmetics, organizowane po raz 52. w Bolonii.

O wrażeniach polskich wystawców z tegorocznej edycji targów w Hongkongu będziemy jeszcze pisać;-) Na razie uważnie śledzimy Państwa przekazy w social mediach i trzymamy kciuki za dobry biznes w Azji!

# Eksport
 reklama