Orientana: mocny rozwój eksportu poprzez e-commerce

Orientana: mocny rozwój eksportu poprzez e-commerce

ORIENTANA – polska marka kosmetyków naturalnych podbija serca konsumentów nie tylko w Polsce, ale także poza jej granicami.

2020 był szczególnym rokiem. Pandemia sprawiła, że firma była zmuszona poszerzyć swoje spojrzenie na handel i postawić na e-commerce, które zdominowało rynek sprzedaży. Główna siła eksportowa firmy opier się na dwóch filarach sprzedażowych. Pierwszym jest Amazon, gdzie firma prowadzi sprzedaż na pięciu rynkach: w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, we Włoszech i Holandii.

Drugi filar doszedł w 2020 roku i jest to nowa strona www.orientana.uk. Jej nowoczesny projekt uwzględnia trendy z branży beauty oraz jest zoptymalizowany pod wygodę i potrzeby naszych klientów. Pragnienie rozwoju sprawiło, że Orientana pojawiła się także na trzech ogromnych platformach sprzedażowych: Fruugo, AliExpress oraz OnBuy.

Czterokrotny wzrost sprzedaży w 2020 roku względem roku poprzedniego jest dla właścicieli motywacją do podbijania kolejnych rynków zagranicznych. Oprócz oferowania skutecznych kosmetyków naturalnych firma staramy się budować w klientach świadomość do zdrowego trybu życia, ochrony środowiska oraz odpowiedzialności społecznej.

# Eksport
 reklama