Firma zaprasza do współpracy wszystkie polskie firmy kosmetyczne. - Nasze działania będą skuteczne, jeśli pokażemy pełne możliwości polskiego rynku, jego wielkość, jakość, profesjonalizm i skuteczność, dlatego liczymy na szeroki udział branży. Pokażemy siłę polskich marek kosmetycznych i potencjał tego sektora – zachęca Janusz Jabłoński, prezes spółki Berm.
Udział w targach pod szyldem #PolishBeauty ma pokazać siłę, atrakcyjność oraz kompleksowość polskiej branży kosmetycznej. Wystawcy otrzymają również dodatkowe możliwości dotarcia z przekazem do odwiedzających.
Zostaną zorganizowane wydarzenia towarzyszące tj. streamingi promujące sektor, webinary oraz spotkania z ekspertami branżowymi.
Relacje będą prowadzone w języku angielskim, dlatego firmy powinny do "wejść na żywo" oddelegować osoby swobodnie posługujące się tym językiem.
Głównymi elementami zrzeszającymi i promującymi polskich przedsiębiorców będą: podstrona na platformie WeCosmoprof poświęcona #PolishBeauty oraz rozbudowany wirtualny katalog. Inicjatywa #PolishBeauty ma być również wspierana w mediach społecznościowych. Operator deklaruje również wysyłkę newslettera poświęconego polskiemu sektorowi kosmetycznemu do 40 tys. kupców.
Najważniejszym elementem promującym polską branżę kosmetyczną będzie cyfrowy katalog polskich wystawców. Narzędzie to zostanie rozbudowane względem katalogu proponowanego przez organizatora WeCosmoprof i zrzeszać będzie jedynie rodzimych przedsiębiorców. Każda firma zyska możliwość opisania swojej działalności poprzez wybieranie pasujących określeń spośród bogatego zbioru dostępnych kategorii. Katalog dostępny będzie w angielskiej wersji językowej, dzięki temu potencjalni kontrahenci zainteresowani współpracą z polskimi firmami będą mieli ułatwiony dostęp do interesujących ich kategorii produktowych, może ułatwiać i przyspieszać nawiązywanie kontaktów.
Terminarz
Więcej informacji pod mailem branze@berm.pl.