Eveline Cosmetics - w eksporcie liczy się zaufanie

Eveline Cosmetics - w eksporcie liczy się zaufanie

Marta Tomczykowska, Trade Marketing Manager Eksport Nowe Rynki, Eveline Cosmetics:

Jak oceniają Państwo z perspektywy Waszej firmy tegoroczną edycję targów Cosmoprof Bolonia?

Nasza firma jest obecna na wszystkich najbardziej prestiżowych targach kosmetycznych na świecie. W tym roku braliśmy udział w targach Cosmoprof w Bolonii, Dubai Derma, w kwietniu będziemy obecni na targach Beautyworld Middle East w Dubaju, następnie weźmiemy udział w Intercharm w Moskwie, zaś pod koniec roku zaprezentujemy nasze nowości kosmetyczne na targach Cosmoprof w Hong Kongu.

Niewątpliwie targi Cosmoprof w Bolonii są największym wydarzeniem kosmetycznym na świecie. Swoim rozmachem i ofertą przyciągają pasjonatów makijażu i kosmetyków z całego świata. Jest to przede wszystkim bardzo ważne wydarzenie dla detalistów i dystrybutorów działających w tym sektorze.

W tym roku ogromnym zainteresowaniem cieszyły się zaawansowane technologicznie, innowacyjne nowości w marce Christian Laurent: Luksusowy Krem oraz Serum z pyłem diamentowym, 24k złotem, platyną oraz nowości z serii Eveline Cosmetics, oparte o nowoczesne składniki aktywne o potwierdzonej skuteczności działania.

W kultowej już linii produktów wyszczuplających Slim Scalpel, poszukiwanym przez konsumentów produktem okazał się Antycellulitowy superkoncentrat wyszczuplający w formie serum, ultra-aktywny Antycellulitowy krio-żel, a także Antycellulitowe Błoto termalne. Niezwykle atrakcyjne okazały się również na nasze innowacyjne odżywki do paznokci oparte na roślinnych proteinach. Bardzo pozytywnie przyjęto również ekskluzywne serie kremów do pielęgnacji skóry twarzy i ciała: Royal Snail, a także kremy z serii Exclusive Snake.

Po raz który wystawiali się Państwo w Bolonii – czy widać jakąś ewolucję tych targów?

Jesteśmy wystawcą na targach w Bolonii od 2005 roku. Nasza oferta co roku cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród dystrybutorów z całego świata. Jest to dla nas doskonała okazja na pozyskanie nowych klientów i rynków zbytu.

Również w tym roku wróciliśmy do naszej firmy z nowymi kontaktami biznesowymi oraz zamówieniami. Mimo, iż nasze produkty są już dostępne na 6 kontynentach, w 70 krajach, lista nowych rynków stale się rozszerza. Marki Eveline Cosmetics na pewno nie zabraknie w kolejnych edycjach tych targów.

Co jest mocną, a co słabszą stroną tych targów?

Koszty związane z organizacją i wystąpieniem na targach są niewątpliwie bardzo wysokie, aczkolwiek w przypadku Eveline Cosmetics już obserwujemy, że inwestycja ta zwróci się szybciej, niż zakładaliśmy.

Co jest ważne z perspektywy polskiego producenta w budowaniu strategii eksportowej?

W eksporcie najważniejsze jest zaufanie naszych partnerów biznesowych i konsumentów. Zdobyliśmy je oferując produkty o wysokiej jakości, aczkolwiek w rozsądnych cenach. Szybko reagujemy na aktualne trendy kosmetyczne, innowacyjność jest naszą siłą napędową. Dzięki zróżnicowanej ofercie, nasza marka przykuwa uwagę zarówno młodych dziewczyn, które w kosmetykach lubią nieco ironii i przymrużenie oka, jak i dojrzałych kobiet, które cenią sobie elegancję i klasę. 

# Eksport
 reklama