Nasza firma jest obecna na wszystkich najbardziej prestiżowych targach kosmetycznych na świecie. W tym roku braliśmy udział w targach Cosmoprof w Bolonii, Dubai Derma, w kwietniu będziemy obecni na targach Beautyworld Middle East w Dubaju, następnie weźmiemy udział w Intercharm w Moskwie, zaś pod koniec roku zaprezentujemy nasze nowości kosmetyczne na targach Cosmoprof w Hong Kongu.
Niewątpliwie targi Cosmoprof w Bolonii są największym wydarzeniem kosmetycznym na świecie. Swoim rozmachem i ofertą przyciągają pasjonatów makijażu i kosmetyków z całego świata. Jest to przede wszystkim bardzo ważne wydarzenie dla detalistów i dystrybutorów działających w tym sektorze.
W tym roku ogromnym zainteresowaniem cieszyły się zaawansowane technologicznie, innowacyjne nowości w marce Christian Laurent: Luksusowy Krem oraz Serum z pyłem diamentowym, 24k złotem, platyną oraz nowości z serii Eveline Cosmetics, oparte o nowoczesne składniki aktywne o potwierdzonej skuteczności działania.
W kultowej już linii produktów wyszczuplających Slim Scalpel, poszukiwanym przez konsumentów produktem okazał się Antycellulitowy superkoncentrat wyszczuplający w formie serum, ultra-aktywny Antycellulitowy krio-żel, a także Antycellulitowe Błoto termalne. Niezwykle atrakcyjne okazały się również na nasze innowacyjne odżywki do paznokci oparte na roślinnych proteinach. Bardzo pozytywnie przyjęto również ekskluzywne serie kremów do pielęgnacji skóry twarzy i ciała: Royal Snail, a także kremy z serii Exclusive Snake.
Jesteśmy wystawcą na targach w Bolonii od 2005 roku. Nasza oferta co roku cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród dystrybutorów z całego świata. Jest to dla nas doskonała okazja na pozyskanie nowych klientów i rynków zbytu.
Również w tym roku wróciliśmy do naszej firmy z nowymi kontaktami biznesowymi oraz zamówieniami. Mimo, iż nasze produkty są już dostępne na 6 kontynentach, w 70 krajach, lista nowych rynków stale się rozszerza. Marki Eveline Cosmetics na pewno nie zabraknie w kolejnych edycjach tych targów.
Koszty związane z organizacją i wystąpieniem na targach są niewątpliwie bardzo wysokie, aczkolwiek w przypadku Eveline Cosmetics już obserwujemy, że inwestycja ta zwróci się szybciej, niż zakładaliśmy.
W eksporcie najważniejsze jest zaufanie naszych partnerów biznesowych i konsumentów. Zdobyliśmy je oferując produkty o wysokiej jakości, aczkolwiek w rozsądnych cenach. Szybko reagujemy na aktualne trendy kosmetyczne, innowacyjność jest naszą siłą napędową. Dzięki zróżnicowanej ofercie, nasza marka przykuwa uwagę zarówno młodych dziewczyn, które w kosmetykach lubią nieco ironii i przymrużenie oka, jak i dojrzałych kobiet, które cenią sobie elegancję i klasę.