Cosmoprof Worldwide Bologna powraca

Cosmoprof Worldwide Bologna powraca

Wiodące dla branży beauty targi kosmetyczne Cosmoprof odbędą się w dniach 28 kwietnia - 2 maja, prezentując najbardziej istotne dla  światowego rynku kosmetycznego nowości i awangardowe rozwiązania.

Polskie kosmetyki odgrywają w tym również kluczową rolę.

Aby zrozumieć, w jaki sposób branża zmierzyła się z Covid-19, jak ewoluował rynek i zachowania konsumentów oraz czego można się spodziewać w erze post-pandemicznej, jest jedno wydarzenie, którego nie można przegapić: Cosmoprof Worldwide Bologna. Zaplanowane od 28 kwietnia do 2 maja 2022 roku, ponownie stacjonarnie, w Bolonii, we Włoszech. Po dwóch latach przerwy w działalności biznesowej firmy są gotowe do powrotu na targi Cosmoprof Worldwide Bologna. Do tej pory swój udział w wydarzeniu potwierdziło ponad 2700 wystawców z 71 krajów. W Bolonii ofertę z wielu rynków będzie można znaleźć w 26 pawilonach krajowych. Zachowując wszelkie określone zasady bezpieczeństwa, uczestnicy wydarzenia mają szansę na nawiązywanie i zacieśnianie bezpośrednich relacji biznesowych. Chęć udziału w Cosmoprof do tej pory potwierdzili uczestnicy z ponad 80 krajów.

PL-Beauty w Bolonii

Polskie piękno będzie bohaterem kolejnej edycji, a w dwóch pawilonach narodowych organizowanych przez POLCHARM i EXPOSURE na targach pojawi się łącznie ponad 120 firm. - Polskie firmy uwielbiają uczestniczyć w Cosmoprof Worldwide Bologna, tworząc z roku na rok jeden z największych pawilonów narodowych - potwierdza Anna Godek, dyrektor generalna firmy POLCHARM. - W Polsce panuje silne przekonanie, że każda poważna firma kosmetyczna musi być obecna na targach Cosmoprof w Bolonii. Niektóre firmy – z wieloletnim doświadczeniem - mówią, że trzeba być w Bolonii, bo inaczej oznacza, że już cię nie ma – dodaje.

Zdaniem Godek, targi mogą być wielkim wsparciem dla polskich przedsiębiorstw. - To, czym Paryż i Mediolan są dla świata mody, tym Bolonia jest dla branży kosmetycznej. Targi Cosmoprof Worldwide Bologna stały się jedną z największych i najbardziej prestiżowych imprez kosmetycznych na świecie. Po bezprecedensowej, dwuletniej przerwie, wystawcy wiążą duże nadzieje z nadchodzącą edycją Cosmoprof Worldwide Bologna i są pełni optymizmu. Pandemia spowodowała przetasowania na rynku, ale pojawiło się też wiele nowych możliwości biznesowych. Oczywiście wiele firm w obliczu pandemii dołączyło do targów internetowych, jednak żadne narzędzie cyfrowe nie jest w stanie przynieść tylu korzyści, co prawdziwa wystawa i bezpośredni kontakt osobisty. Dlatego wszyscy z niecierpliwością czekają na targi Cosmoprof Bologna na miejscu – przekonuje Godek.

Relacje, trendy, rynkowa wiedza

Firma LaQ, wystawiająca się z firmą POLCHARM, cieszy się na udział w Cosmoprof Worldwide Bologna. Bernard Latanowicz, dyrektor generalny firmy, zdecydował się wziąć udział w Cosmoprof Worldwide Bologna 2022, ponieważ targi te cieszą się zawsze ogromnym zainteresowaniem. - Jest to impreza, w której musi wziąć udział każdy, kto chce ugruntować swoją pozycję w branży kosmetycznej. Za każdym razem, gdy uczestniczyliśmy w targach jako wystawcy, byliśmy zadowoleni z możliwości spotkania ludzi z całego świata, a do tego atmosfera w Bolonii jest absolutnie wyjątkowa! Zawsze przyjeżdżamy z nadzieją na poznanie potencjalnych partnerów biznesowych i zawsze mamy tu liczne spotkania biznesowe – podkreśla.

Natalija Katrencikova, dyrektor eksportu firmy CHANTAL chce zaprezentować swoją markę na międzynarodwej scenie. - Nasze profesjonalne produkty fryzjerskie od lat są obecne na światowych rynkach. Jednak od niedawna rozwijamy również ofertę detaliczną w oparciu o nasze ponad trzydziestoletnie doświadczenie oraz posiadane zaplecze laboratoryjne i produkcyjne. Sessio to marka stworzona z myślą o drogeriach, łącząca naturalne składniki z wyjątkowymi rezultatami i skutecznością. Została już zauważona i nagrodzona w Polsce. Teraz chcielibyśmy przedstawić ją światu – mówi.

EXPOSURE gorąco poleca polskim firmom targi Cosmoprof Worldwide Bologna. Jak mówi Bartek Baranowski, właściciel firmy: - Gdybyś miał wybrać jedno wydarzenie, nie musisz szukać nigdzie indziej. Ten event gromadzi wszystkich kluczowych graczy w Bolonii, oferując niezliczone możliwości nawiązywania kontaktów. To właśnie tutaj spotyka się cały świat beauty. Możesz podróżować po całym świecie w poszukiwaniu lokalnych targów lub po prostu wybrać Cosmoprof. Są to rzeczywiście wielkie targi, absolutnie ustawiające cię w centrum uwagi. Przemawia za nimi dziedzictwo, globalna sieć i wiarygodna opinia uczestników. Tego po prostu nie można znaleźć gdzie indziej. Teraz każdy z nas jest głodny prawdziwych spotkań twarzą w twarz – dodaje.

Większość firm wystawiających się z EXPOSURE podkreśla, że chce podczas targów zweryfikować stan rynku pod względem popytu i trendów, a Cosmoprof jest najlepszym miejscem do analizy globalnego przemysłu kosmetycznego.

ANNABELLE MINERALS zdecydowała się wziąć udział w Cosmoprof Worldwide Bologna 2022, ponieważ jest to jedno z największych wydarzeń w Unii Europejskiej poświęconych kosmetykom naturalnym. - Nasza obecność w edycji 2022 pomoże nam nawiązać nowe partnerstwa biznesowe, jak również zbadać potrzeby konsumentów z Europy i całego świata. Pandemia mocno wpłynęła na branżę kosmetyczną, a także na potrzeby konsumentów, ich zainteresowania i trendy w makijażu. Na targach Cosmoprof pokażemy, jak nasze propozycje mogą sprostać tym nowym trendom - mówi Karolina Winkowska, B2B manager Annabelle Minerals.

ELFA PHARM POLSKA bierze udział w Cosmoprof Worldwide Bologna 2022, ponieważ po dwóch latach pandemii Covid-19 firma chce wrócić do bezpośrednich spotkań z partnerami biznesowymi. - Pomimo rozwoju nowoczesnych technologii i możliwości spotkań online, bardzo cenimy sobie osobisty kontakt z klientami. Naszym zdaniem to wydarzenie to także najlepszy sposób na znalezienie nowych partnerów i rozszerzenie działalności na nowe rynki - potwierdza Dorota Topolska,  prezes Elfa Pharm Polska. - Mamy nadzieję spotkać się w tym roku w Bolonii ponownie z wieloma naszymi dotychczasowymi klientami, a także z przyjemnością powitamy nowych. Spodziewamy się również udanych spotkań z polskimi kolegami z innych firm kosmetycznych, aby podzielić się doświadczeniami z ostatnich dwóch lat i przedyskutować wyzwania stojące przed naszą branżą - dodaje.

Post-pandemiczna rzeczywistość

Targi Cosmoprof Worldwide Bologna zawsze były ulubionym miejscem dla firm i inwestorów, którzy chcą zobaczyć na własne oczy, jak ewoluuje przemysł kosmetyczny. Aby ułatwić obecność kupcom, nabywcom, dystrybutorom, importerom i hurtownikom z głównych rynków, włoskie Ministerstwo Spraw Zagranicznych i Współpracy Międzynarodowej oraz ITA - Włoska Agencja Handlu oferują wsparcie strategiczne. Dzięki funduszom przeznaczonym na nadzwyczajny plan promocji Made in Italy, Cosmoprof zagwarantuje specjalne usługi dla wybranych operatorów. Zielone korytarze utworzone w ostatnich miesiącach w celu wsparcia internacjonalizacji targów pozwolą zagranicznym kupcom i wystawcom z krajów uznawanych za bezpieczne na dotarcie do Bolonii bez konieczności kwarantanny. Wreszcie, niedawne zatwierdzenie dekretu z mocą ustawy, pozwala też na bezpieczny udział międzynarodowych operatorów z krajów spoza UE ze szczepionkami innymi niż te zatwierdzone przez EMA, co dodatkowo zachęca firmy do powrotu na Cosmoprof.

- Edycja Cosmoprof Worldwide Bologna w 2022 roku będzie okazją do ponownego uruchomienia branży kosmetycznej na całym świecie. Spodziewamy się znaczącej obecności międzynarodowych operatorów - powiedział Enrico Zannini, dyrektor generalny Cosmoprof BolognaFiere. - Naszym celem jest zaoferowanie zainteresowanym stronom wydarzenia najwyższej jakości, z najbardziej odpowiednimi usługami i narzędziami do radzenia sobie z nowym scenariuszem post-pandemicznym. Cieszymy się na spotkanie z naszą społecznością beauty w Bolonii i mamy nadzieję, że polscy interesariusze dołączą do nas i będą częścią tego ponownego kluczowe dla branży kosmetycznej wydarzenia.

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.cosmoprof.com

# Eksport
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi