Małgorzata Kwiecień, Sephora, o sukcesie e-perfumerii tej sieci handlowej
Małgorzata Kwiecień, Sephora, o sukcesie e-perfumerii tej sieci handlowej

Sephora.pl to perfumeria o największych obrotach w całej sieci Sephora, notująca rokrocznie dwucyfrowe wzrosty. W ostatnim roku liczba odwiedzin rosła w tempie 50%-60% rok do roku. Sephora sprzedaje w on-linie od 5 lat.

Małgorzata Kwiecień, senior digital manager Sephora:

Za sukcesem naszej perfumerii internetowej stoją przede wszystkim unikalna oferta asortymentowa i skuteczny marketing. Przykładamy ogromną wagę do śledzenia trendów i preferencji naszych klientów. Staramy się na bieżąco dostosować ofertę do ich oczekiwań. Dzięki temu w 2018 udało nam się bardzo istotnie zwiększyć grono naszych klientów, szczególnie w młodszych grupach wiekowych, tzw. digital natives

– mówi

Perfumeria internetowa sephora.pl to doskonały inkubator dla nowych marek. To właśnie online miało miejsce wiele ekscytujących premier – tu zadebiutowały takie marki jak Zoeva, Huda Beauty czy Farsali, które następnie z sukcesem zawitały do perfumerii stacjonarnych.

Stale pracujemy nad poszerzaniem naszej oferty, żeby zapewnić klientom jak najszerszy dostęp do światowych hitów kosmetycznych. Sprzedaż online to bardzo konkurencyjne środowisko. Staramy się zachować równowagę między spójnością ofert promocyjnych oraz oferowaniem klientom najlepszej oferty na rynku. Nasz przepis to rzeczywiste podejście omnichannel – dążymy do zapewnienia klientom maksymalnej wiedzy o naszej ofercie i dajemy swobodę decyzji o momencie i miejscu zakupu  

– dodaje Małgorzata Kwiecień.

Unikalny asortyment to wyróżnik Sephora na rynku, dlatego to właśnie w tym obszarze pojawi się sporo niespodzianek w 2019 roku.

Wspólnie z klientami online odkryjemy nowe marki, niedostępne dotąd w Polsce, zarówno pielęgnacyjne, jak i makijażowe

– deklaruje Kwiecień.

# Cytat tygodnia
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: MPS International Sp. z o.o. - Technolog TECHNOLOG, SPECJALISTA ds. BADAWCZO ROZWOJOWYCH Indigo - Asystent Laboratorium R&D Grafton - Analityk Zakupów Veoli Botanica - Kosmetolog - Doradca Klienta Oferta pracy: MPS International - Technolog Oferta pracy: Nova Group - Regionalny Koordynator Sprzedaży Lidl - Ekspert ds. Zakupów (kosmetyki) Stea - Brand Manager Hebe - Specjalista ds. rozwoju jakości produktów marki własnej Saraya Poland - Technolog Kosmetyków Phenicoptere - Global Sales Manager Veoli Botanica - Export Manager Legendary Europe - Specjalista ds. eksportu i private label Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager