Magda Hajduk, Naturativ o nowej identyfikacji wizualnej marki
Magda Hajduk, Naturativ o nowej identyfikacji wizualnej marki

Naturativ, polska marka certyfikowanych kosmetyków naturalnych, zmienia identyfikację wizualną. Nowe logo, nowe etykiety oraz nowy layout sklepu internetowego nawiązują do esencji marki – nowoczesności, naturalności, sensualności oraz zrównoważonego rozwoju.

Jesteśmy marką slow. Nasze kosmetyki powstają długo, są przemyślane i dopieszczone. Łączymy to, co najlepsze z natury z innowacją. Naturativ to  kosmetyki prawdziwie naturalne. Naturalność potwierdzona certyfikatem  odróżnia nas od wielu kosmetyków, które są opisywane jako naturalne, ale ich składy tego nie potwierdzają. Chcieliśmy to, czym jest Naturativ, bardziej podkreślić w naszej identyfikacji i ją unowocześnić. Nasz lifting wynika również z pragmatycznego podejścia. Poszerzamy sieć dystrybucji o kanał offline, niedawno nasze produkty pojawiły się w wybranych aptekach stacjonarnych oraz sklepach eko. Dostrzegłyśmy, że etykiety naszych kosmetyków muszą być bardziej czytelne, aby dobrze prezentowały się  na półce

– podkreśla Magda Hajduk, prezes Naturativ.  

Nowa identyfikacja

Do nowego logo  został wybrany elegancki krój pisma -  subtelny i ponadczasowy. Motyw sygnetu – drzewo wpisane w koło – obecny jest na etykietach produktu, ale też we wszystkich materiałach wizualnych marki. Drzewo symbolizuje naturalność i witalność. Zostało umieszczone w kolistym obrysie w nawiązaniu do poprzedniego kolistego loga. Listki są symbolem naturalności i holistycznego, zrównoważonego podejścia, które jest misją Naturativ. Natomiast ich ułożenie symbolizuje pewną przemyślaną strukturę – jest odzwierciedleniem korzystania z innowacyjnych rozwiązań w kosmetologii. Drzewo z sygnetu posłużyło jako fundament do rozbudowania identyfikacji. Ten wzór stanowi prostą strukturę, która pozwala kreować dowolne kształty.
# Cytat tygodnia
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: MPS International Sp. z o.o. - Technolog TECHNOLOG, SPECJALISTA ds. BADAWCZO ROZWOJOWYCH Indigo - Asystent Laboratorium R&D Grafton - Analityk Zakupów Veoli Botanica - Kosmetolog - Doradca Klienta Oferta pracy: MPS International - Technolog Oferta pracy: Nova Group - Regionalny Koordynator Sprzedaży Lidl - Ekspert ds. Zakupów (kosmetyki) Stea - Brand Manager Hebe - Specjalista ds. rozwoju jakości produktów marki własnej Saraya Poland - Technolog Kosmetyków Phenicoptere - Global Sales Manager Veoli Botanica - Export Manager Legendary Europe - Specjalista ds. eksportu i private label Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager