Katarzyna Butrymowicz-Knap, Bielenda, o tym, jak budować markę polskich kosmetyków
Katarzyna Butrymowicz-Knap, Bielenda, o tym, jak budować markę polskich kosmetyków

Katarzyna Butrymowicz-Knap, dyrektor marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne:

Warto przede wszystkim sięgać po argumenty, którymi przekonujemy do siebie polskie konsumentki. Mają one wymiar uniwersalny i z pewnością mogą być doceniane pod każdą szerokością geograficzną.

Pierwszym atutem jest jakość - związana m.in. z naszą długą tradycją tworzenia kosmetyków. To właśnie Polska była tym krajem, który w naszym regionie świata, dostarczał sąsiadom tego typu produkty. Dzięki tym doświadczeniom, polska branża kosmetyczna mogła tak mocno rozkwitnąć po transformacji ustrojowej.

W definicji P-beauty nie może też zabraknąć odniesień do naturalności kosmetyków i roślinnych inspiracji w ich produkcji. W świecie, w którym coraz mocniej otacza nas technologia, rośnie liczba osób świadomie wybierających produkty, które pozwalają im poczuć się bliżej przyrody.

Ten trend ma charakter globalny i z pewnością będzie się jeszcze nasilał. Polskie kosmetyki zawsze bazowały na tym, co najlepsze w naturze - to bez wątpienia nasz silny atut.

Chcę podkreślić także szczególną rolę Polek w promocji polskich kosmetyków. Kreatywne, odważne oraz przedsiębiorcze, są cenione również za swoją urodę i mogą być najlepszymi ambasadorkami rodzimej pielęgnacji.

źródło: wypowiedź dla portalu Wirtualne Kosmetyki
# Cytat tygodnia
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: MPS International Sp. z o.o. - Technolog TECHNOLOG, SPECJALISTA ds. BADAWCZO ROZWOJOWYCH Indigo - Asystent Laboratorium R&D Grafton - Analityk Zakupów Veoli Botanica - Kosmetolog - Doradca Klienta Oferta pracy: MPS International - Technolog Oferta pracy: Nova Group - Regionalny Koordynator Sprzedaży Lidl - Ekspert ds. Zakupów (kosmetyki) Stea - Brand Manager Hebe - Specjalista ds. rozwoju jakości produktów marki własnej Saraya Poland - Technolog Kosmetyków Phenicoptere - Global Sales Manager Veoli Botanica - Export Manager Legendary Europe - Specjalista ds. eksportu i private label Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager