Katarzyna Butrymowicz-Knap, Bielenda, o tym, jak budować markę polskich kosmetyków
Katarzyna Butrymowicz-Knap, Bielenda, o tym, jak budować markę polskich kosmetyków

Katarzyna Butrymowicz-Knap, dyrektor marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne:

Warto przede wszystkim sięgać po argumenty, którymi przekonujemy do siebie polskie konsumentki. Mają one wymiar uniwersalny i z pewnością mogą być doceniane pod każdą szerokością geograficzną.

Pierwszym atutem jest jakość - związana m.in. z naszą długą tradycją tworzenia kosmetyków. To właśnie Polska była tym krajem, który w naszym regionie świata, dostarczał sąsiadom tego typu produkty. Dzięki tym doświadczeniom, polska branża kosmetyczna mogła tak mocno rozkwitnąć po transformacji ustrojowej.

W definicji P-beauty nie może też zabraknąć odniesień do naturalności kosmetyków i roślinnych inspiracji w ich produkcji. W świecie, w którym coraz mocniej otacza nas technologia, rośnie liczba osób świadomie wybierających produkty, które pozwalają im poczuć się bliżej przyrody.

Ten trend ma charakter globalny i z pewnością będzie się jeszcze nasilał. Polskie kosmetyki zawsze bazowały na tym, co najlepsze w naturze - to bez wątpienia nasz silny atut.

Chcę podkreślić także szczególną rolę Polek w promocji polskich kosmetyków. Kreatywne, odważne oraz przedsiębiorcze, są cenione również za swoją urodę i mogą być najlepszymi ambasadorkami rodzimej pielęgnacji.

źródło: wypowiedź dla portalu Wirtualne Kosmetyki
# Cytat tygodnia
reklama