Geraldine Huse, prezes Procter & Gamble w Europie Centralnej o podążaniu za konsumentem

Geraldine Huse, prezes Procter & Gamble w Europie Centralnej o podążaniu za konsumentem

Geraldine Huse, Procter&Gamble:

Na pewno obserwujemy,  że zachowania konsumentów – i tu zarówno kobiet, jak i mężczyzn – stale się zmieniają. Chodzi o takie kwestie, jak np. czego oczekują od produktu, gdzie chcą go kupić, skąd chcą uzyskać informacje o produkcie. Skupiamy się więc na tym, by dogłębnie zrozumieć ich potrzeby. Wiemy, że w pierwszej kolejności oczekują od produktu konkretnego działania, ale opakowanie także jest ważne. Dla starszego konsumenta istotne jest, żeby było łatwe w obsłudze. Dla konsumenta świadomego ekologicznie ważne będą kwestie oddziaływania produktu na środowisko. Ważne też jest źródło, z jakiego konsumenci czerpią informacje o produktach. Niektórzy szukają ich w internecie, niektórzy w sklepie, wreszcie część korzysta z jednego i drugiego źródła. W dzisiejszych czasach, gdy każdy ma telefon komórkowy, granice między online i offline są zatarte. Konsumenci mają zawsze dostęp do informacji i mogą podejmować decyzje w każdym momencie. Musimy więc dbać o to, by informacje o naszych produktach były powszechnie dostępne. I jesteśmy świadomi tego, że jeśli nie damy im dobrego produktu, odpowiedniego opakowania, pełnej informacji, właściwych miejsc dystrybucji – skierują swe kroki do konkurencji.(...) Konsumenci mają teraz możliwość robienia zakupów na wiele różnych sposobów. Kiedyś ludzie często robili je raz w tygodniu. Teraz robią je praktycznie codziennie – w małych placówkach, dyskontach, drogeriach, w internecie, a także w hipermarketach. Dla nas najważniejsze jest to, by nasze produkty były tam, gdzie są nasi klienci, którzy chcą robić zakupy w sposób najbardziej odpowiedni dla siebie. Zmiany w demografii, preferencjach zakupowych i galopujący rozwój technologii cyfrowych sprawiają, że musimy się dostosować do ich oczekiwań. Dzisiaj to konsument kształtuje rynek – dzięki technologiom ma szybki dostęp do informacji i szybko dokonuje wyborów. Przecież wystarczy mieć telefon, by kupić produkt. Najnowsze badania mówią, że 64 proc. decyzji podejmowanych w sklepie zapada w jakimś stopniu na podstawie wiadomości, które pojawiają się w świecie cyfrowym.

źródło: Onet.pl; Aleksander Fedoruk: "Nasze reklamy pomagają tworzyć zmiany kulturowe", 30 czerwca 2017;

# Cytat tygodnia
Ladymakeup

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Junior Brand Manager - Only Bio Oferta pracy: Starszy Specjalista ds. e-commerce - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi