Barbara Goździkowska, dyrektor generalna Avon Polska:
W tym roku marka będzie się sprawdzać wszędzie – w tętniących życiem miastach, w telewizji, ale przede wszystkim w torebce każdej Polki. Wiele Polek ma ciepłe wspomnienia związane z naszą marką. Wiele z nas pamięta przeglądanie katalogów Avon na przerwach w szkole na uczelni czy w pracy. Dla wielu Polek przygoda z kosmetykami zaczęła się od Avon, wiele pań zaczynało również u nas swoją karierę zawodową.
Przez te 25 lat sprzedaliśmy 27 mln. szminek. Co minutę w Avon kupowanych jest 12 flakonow perfum czy 8 opakowań kremów. Z badań wynika, że ponad połowa Polek w ciągu ostatniego roku kupiła kosmetyki do makijażu Avon, a aż 34% w ciągu ostatnich 3 miesięcy.Z badań wiemy, że nasi klienci jak już raz wypróbują nasze kosmetyki, to je doceniają. Avon zachęca więc do sprawdzenia swoich kosmetyków, wypróbowania i wybrania swoich ulubionych.
W ramach nowej strategii, także lubiane polskie gwiazdy będą w tym roku sprawdzały Avon. Jako pierwsze makijażowe kosmetyki Avon wypróbowały Marta Żmuda Trzebiatowska i Katarzyna Zielińska.
Avon zamierza również intensywnie współpracować z blogerkami. Chcemy, by influencerki miały szansę przekonać się na własnej skórze o zaletach naszych produktów, właśnie bezpośrednio nawiązując do hasła #AvonSięSprawdza. Niedawno rozdaliśmy 122 internautkom naszą najnowszą szminkę Moc Koloru do przetestowania i aż 98% z nich potwierdziło siłę nasycenia, intensywność koloru i świetny efekt na ustach.
Chcemy w tym roku dotrzeć do osob, które jeszcze nie miały doświadczeń z naszą marką i zachęcić do przetestowania naszych produktów. Wierzymy, że poznając jakość Avon, konsumenci będą mogli znaleźć w naszej ofercie kosmetyki najlepiej do nich dopasowane.
Z ogromną pasją pracujemy nad tym, by nasze kosmetyki spełniały oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów. Kreujemy trendy, inwestujemy w badania, wdrażamy najbardziej nowatorskie formuły kosmetyków. Mamy na rynku kosmetycznym świetne tradycje, ale też doskonałe perspektywy na przyszłość.
Ten rok będzie intensywny, będzie się u nas dużo działo, szykujemy naprawdę mnóstwo niespodzianek, zapewniam - będzie o nas głośno podczas kolejnych odsłon kampanii #AvonSięSprawdza.