Ania Białas-Bednarczyk i Ania Koss założycielki Miya Cosmetics o koncepcie ich marki... związanej z deficytem czasu

Ania Białas-Bednarczyk i Ania Koss założycielki Miya Cosmetics o koncepcie ich marki... związanej z deficytem czasu

Ania Białas-Bednarczyk i Ania Koss, Miya Cosmetics:

Pomysł na markę tak naprawdę zaczął się od nas samych i od naszych potrzeb. Słowem kluczem stał się CZAS…a raczej jego deficyt. Pomimo posiadania całej szuflady kosmetyków, pielęgnacja (szczególnie rano) i tak sprowadzała do szybkiego użycia jednego kremu, który akurat był pod ręką.

Denerwowało nas czekanie na wchłonięcie zanim będzie można nałożyć makijaż, lepiące konsystencje, to że trzeba wszystkiego używać oddzielnie. Z jednej strony chciałyśmy wyglądać i czuć się pięknie, ale na co dzień szkoda nam było czasu na skomplikowaną pielęgnację. Chciałyśmy mieć wszystko - szybki rezultat i efekt WOW, a przede wszystkim kontrolę nad naszą pielęgnacją. Z jednej strony sprawdzone formuły na bazie naturalnych składników, które świetnie pielęgnują skórę, a z drugiej strony super wygodne konsystencje, które można od razu nałożyć pod makijaż, produkty które sprawdzą się do wszystkiego i które można użyć na 1001 sposobów… i dlatego stworzyłyśmy markę Miya Cosmetics.

Praca nad formułami trwała prawie rok. Chciałyśmy, aby były idealne. Przykładamy do tego ogromną wagę. Dla nas bardzo ważna jest jakość (skuteczność, naturalność). Mamy poczucie odpowiedzialności za okazywane nam zaufanie, nie chcemy go zawieść. Wiele z pomysłów, które realizujemy pojawiało się najróżniejszych momentach. Nazwa Miya wpadła jednaj z nas do głowy pod prysznicem, a np. żółty kolor opakowania jednego z naszych kremów przyśnił się. Tak to jest, kiedy myśli się o czymś kilkanaście godzin na dobę (...)

#JestemGotowa to hasło, które idealnie oddaje ducha Miya Cosmetics. To efekt działania naszych produktów, dzięki którym kobieta jest szybko gotowa do wyjścia i jednocześnie czuje się świetnie i pięknie we własnej skórze. Dla nas #JestemGotowa to też coś więcej. To pewność siebie, siła, energia i otwartość na nowe wyzwania i możliwości. To hasło, które powtarzałyśmy sobie już chyba z tysiąc razy i zawsze dodawało nam energii i odwagi do realizacji wszystkich, nawet najbardziej szalonych projektów.
 

źródło: www.allaboutlife.pl - "Nazwa ich marki wpadła do głowy jednej z nich pod prysznicem. Poznajcie założycielki nowej kosmetycznej marki", 21 czerwca 2017; www.miyacosmetocs.com/o-nas/

# Cytat tygodnia
 reklama