Aldona Luterek, Phenome, o szansie, jaką droższym kosmetykom naturalnym dają rynki zagraniczne

Aldona Luterek, Phenome, o szansie, jaką droższym kosmetykom naturalnym dają rynki zagraniczne

Aldona Luterek, prezes Natural Element, właściciel marki Phenome:

Niemcy, Grecja, Skandynawia, Bliski i Daleki Wschód, USA - potencjalni dystrybutorzy sami się do nas zgłaszają. Zainteresowanie jest bardzo duże. Nie minął nawet rok i mamy umowę z odbiorcami ze Skandynawii: Danii, Szwecji, Norwegii, Grecji, Portugalii i Hongkongu. USA to jeden z większych rynków kosmetyków naturalnych. Prowadzimy negocjacje z potencjalnym dystrybutorem, który zająłby się Phenome kompleksowo, również pod kątem formalno-prawnym.

Ekspansja kosztuje. Firmie może być więc potrzebne dodatkowe finansowanie.

Rozglądamy się za inwestorem finansowym, kóry objąłby  mniejszościowy pakiet. Wstępne rozmowy już się toczą. Lista jest jednak ciągle otwarta.

Alina Treptow, "Życie po życiu Phenome", "Puls Biznesu" 27 października 2016

# Cytat tygodnia
 reklama