MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Karolina Przybylska, Semilac: w relacjach w influencerami stawiamy na długoterminowe relacje
Karolina Przybylska, Semilac: w relacjach w influencerami stawiamy na długoterminowe relacje

Karolina Przybylska, Nesperta, Influencer Manager marki Semilac:

Nie od dziś wiemy, że świat nowych technologii i social mediów ma ogromny wpływ na funkcjonowanie wielu marek, szczególnie z branży beauty. Umiejętne posługiwanie się nimi może przynieść wymierne korzyści - zarówno finansowe, jak i wizerunkowe danemu brandowi.

Najlepszym na to dowodem są influencerzy, którzy skutecznie kreują wizerunek marki, a z których to usług coraz chętniej korzystają firmy. Twórcy internetowi doskonale znają swoich obserwatorów, śledzą trendy i są na czasie z nowościami. Nierzadko dostarczają markom ciekawych insightów. Dlatego też, chętnie angażowani są w różne projekty.

Karolina PrzybylskaKomunikacja marki Semilac od początku oparta jest w dużym stopniu o współpracę z influencerami, szczególnie tymi związanymi z kategorią beauty.

Przykładem takiej współpracy było stworzenie przez brand dedykowanych zestawów lakierów hybrydowych wraz z 3 influencerkami. Uczestniczyły one w projekcie od samego początku: począwszy od wyboru kolorów, przez nadanie nazw, po wybór opakowania.

O sukcesie danej kampanii z udziałem influencera decyduje wiele czynników. Przede wszystkim, należy wybrać odpowiednią osobę. Taką, która będzie wpisywała się osobowością, stylem i specjalizacją w wizerunek marki. W podejmowanych działaniach warto postawić na długofalowe relacje z twórcami. Dzięki temu budujemy wiarygodność i autentyczność. Bardzo ważne jest, aby współpracujący z nami influencerzy czuli z naszej strony autentyczne zaangażowanie. Wtedy obie strony czują dodatkową motywację do realizacji wspólnego projektu. Należy jednak pamiętać, gdzie się zaczynają, a gdzie kończą nasze kompetencje.

Nigdy nie powinniśmy narzucać twórcom sposobu prezentacji naszych produktów - to od nich zależy, jak je zaprezentują, ponieważ najlepiej znają swoich odbiorców i swój styl, który świadczy o ich autentyczności.

Zdarza się również, że influencerzy spoglądają na produkty z innej perspektywy, co skutkuje nowym zastosowaniem produktu.

Oprócz stosowania tych najważniejszych zasad, marka Semilac mocno stawia również na edukację influencerów.

Zapraszamy współpracujących z nami twórców na szkolenia do naszych Akademii Semilac, dzięki czemu mogą poznać naszych ekspertów i proponowane przez nas usługi. Co więcej prezentujemy im naszą filozofię marki, włączamy ich w największe wydarzenia np. targi i pokazy, na których mogą zobaczyć prawdziwy klimat Semilac i emocje klientek.

Dzięki posiadanej wiedzy, influencerzy tworzą coraz ciekawsze i merytorycznie zgodne materiały, są w stanie autentycznie doradzać swoim odbiorcom.

Dodatkowo, blogerki goszczą również w naszej internetowej telewizji Semilac TV i nagrywają odcinki, których tematy za każdym razem wybierają nasze klientki w ankietach prowadzonych na social media.

Każdy, kto odpowiada za wizerunek marki powinien pamiętać, że obecnie brand, influencerzy oraz klientki tworzą jeden wspólny świat i kreują go wzajemnie w czasie rzeczywistym.

Social media są potężnym narzędziem dla klientów, dzięki któremu mogą realnie wpływać na działania marek. Te marki, które będą aktywnie słuchać, ale i też włączać się w dyskusje z klientami, będą zyskiwały uznanie w oczach zaangażowanej grupy odbiorców.

# Wywiady i opinie
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Delia Cosmetics - Brand Manager Herla - Regionalny Kierownik Sprzedaży Herla - Eksport Manager Oferta Pracy: Equalan Pharma - Młodszy Specjalista ds. Marketingu TZMO SA - Koordynator Sekcji Wyrobów Kosmetycznych Nivea - Przedstawiciel Handlowy ds. Kluczowych Klientów Oferta pracy: Delia Cosmetics - Product Manager Oferta pracy: Delia Cosmetics - Dyrektor Sprzedaży Rekrutacja ukryta - Junior Trade Marketing Specialist Oferta pracy: Farmona - Brand Manager Oferta pracy: Oceanic - Młodszy Specjalista ds. wdrożeń kosmetycznych Oferta pracy: Organique - Product Manager Eveline Cosmetics - Brand Manager Cosmo Group: Regionalny Trener Sprzedaży/Manager w Dziale Szkoleń Produktowych Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK: Starszy Specjalista ds. Kontroli Jakości Oferta pracy: Oriflame - Koordynator ds. Ciągłego Doskonalenia Oferta pracy: Bio-Estetic - Account Manager Oferta pracy: Tenex - Specjalista ds. marketingu Oferta pracy: Senior R&D Formulation Specialist - Wrocław Oferta pracy: Abriga -  Specjalista ds. sprzedaży na rynek hiszpański i brytyjski Oferta pracy: Nuco - Specjalista ds. Kreacji Oferta Pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Zakupów Oferta pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Brand Manager Orkla Care - Technolog w Dziale Badań i Rozwoju BodyBoom - Młodszy Specjalista ds. Marketingu Dax Cosmetics - Junior Product Manager Silcare - Safety Assessor Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Indigo - Specjalista ds. zakupów Ados Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Premium Distribution - Koordynator ds. szkoleń Henkel - Digital Manager Perfumesco - Category Manager-Kupiec Super-Pharm Manager Działu Drogeryjnego i Kosmetycznego Oceanic - Kupiec Strategiczny Beliso - Specjalista ds. marketingu Yonelle - Specjalista ds. Kontroli Opakowań MAC Brand Support Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Specjalista ds. Digital Marketingu Miraculum - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Estee Lauder - Marketing Manager Oriflame - Specjalista ds. Zakupów Yope - Eksport Manager Laboratorium Kosmetyczne Joanna  - Kierownik ds. sieci aptecznych PGD Polska - przedstawiciel handlowy ds. Procter&Gamble Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!