- Rok obrotowy 2024 był kolejnym okresem znaczących wyzwań i niepewności gospodarczej. Mimo to konsekwentnie rozwijaliśmy Henkla w minionym roku i osiągnęliśmy, a nawet przekroczyliśmy, ważne kamienie milowe. Bardzo dobre wyniki za 2024 rok potwierdzają skuteczną realizację naszej Strategii Ukierunkowanego Wzrostu – powiedział Carsten Knobel, prezes zarządu Henkel.
Bobbi Brown i jej marka kosmetyczna Jones Road uruchomiły nową serię na YouTube z okazji Miesiąca Historii Kobiet. Wystąpi w nim 10 kobiet w szczerych rozmowach z założycielką marki.
Stila Cosmetics ogłosiła dwie nominacje na stanowiska kierownicze wyższego szczebla, które mają pomóc w rozwoju firmy. Steve Rosen został dyrektorem finansowym, a David Reece dyrektorem operacyjnym.
L’Oréal SA wycofał wszystkie partie leku Effaclar Duo Benzoyl Peroxide Acne Spot Treatment w USA z powodu ich możliwego zanieczyszczenia benzenem.
Jeden z naszych klientów powiedział niedawno, że nie jesteśmy najtańsi w Europie, ale mamy najlepszy stosunek jakości do ceny na rynku europejskim. Zdarzało się nam realizować dla dużych klientów zamówienia o 80 proc. wyższe od ich prognoz miesięcznych.
Zapisując się na newsletter WirtualneKosmetyki.pl, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Inga Lewandowska Wirtualne Kosmetyki zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (tzw. GDPR lub RODO). Jednocześnie oświadczam, że jestem świadoma/świadom, że podanie danych osobowych jest dobrowolne oraz jest niezbędne do otrzymywania newslettera*
Zostałam/-em poinformowana-/y o tym, że:
Trendy beauty kształtują codzienne wybory konsumentów i mają realny wpływ na decyzje zakupowe. Polki coraz świadomiej podchodzą do kosmetyków, sięgając po produkty, które nie tylko odpowiadają na ich potrzeby pielęgnacyjne, ale także wpisują się w światowe tendencje.
W 2024 roku wartość rynku kosmetycznego w Polsce przekroczyła 35 miliardów złotych, rosnąc o ponad 6% rok do roku. To głównie Gen Z i Millennialsi napędzają ten wzrost, stawiając na wieloetapową pielęgnację, innowacyjne formuły i kosmetyczne trendy. Tymczasem starsze pokolenia pozostają wierne klasycznym produktom i sprawdzonym markom.
Branża kosmetyczna od zawsze jest jednym z najważniejszych filarów francuskiej gospodarki. Ze wszystkich sektorów większy udział w bilansie handlowym Francji ma tylko lotnictwo. Ciekawych danych na ten temat dostarcza organizacja zrzeszająca francuskich producentów kosmetyków.
NielsenIQ (NIQ), czołowa światowa firma zajmująca się analizami rynkowymi, informuje, że światowa branża kosmetyczna odnotowała stabilny wzrost wartości o 7,3 proc. rok do roku. Największy wzrost nastąpił w regionach Ameryki Łacińskiej oraz Afryki i Bliskiego Wschodu, natomiast w Ameryce Północnej i Europie Zachodniej także odnotowano spore wskaźniki wzrostu.
W dzisiejszym zabieganym świecie, gdzie codzienne obowiązki i oczekiwania często przytłaczają, marka DOZ.pl przypomina kobietom o najważniejszym - trosce o własny dobrostan.
Marka Dr Irena Eris oraz Hotele SPA Dr Irena Eris nawiązały partnerstwo z prestiżowym plebiscytem O!Lśnienia – Nagrody Kulturalne 2025. Jako mecenas kategorii FILM, marka konsekwentnie realizuje strategię wspierania kultury wysokiej i świata filmu, podkreślając jednocześnie swoje zaangażowanie w rozwój kinematografii.
Francuska marka dermokosmetyków Eau Thermale Avène jest pionierem we wspieraniu polskich rodzin zmagających się z atopowym zapaleniem skóry.
Dove i Sports Illustrated ujawniły współpracę przed tegorocznym Super Bowl. Jej celem jest zwiększanie pewności siebie młodych dziewczyn uprawiających sport.