Ideą konkursu Love Cosmetics Awards jest promowanie tego, co najlepsze na polskim rynku kosmetycznym. P-Beauty to zjawisko. Rynek bardzo konkurencyjny, tętniący życiem, szybko reagujący na światowe trendy i w końcu z pięknym dziedzictwem. O tym, co jest jego siłą piszemy na bieżąco na naszym drugim anglojęzycznym portalu LoveCosmeticsAwards.com.
Love Cosmetics Awards to bardzo transparentny konkurs, wykorzystujący siłę internetu. Przez cały czas jego trwania nasi jurorzy publikowali zdjęcia i filmy z konkursowych testów na swoich profilach społecznościowych.
Te autorskie i niecenzurowane komentarze, nagrania i chwile zatrzymane w kadrze budziły u odbiorców duże zainteresowanie markami, które wystartowały w konkursie. I oto właśnie chodziło! O szczerość, zaangażowanie, prawdę!
Nowatorskie kategorie również nawiązują w Love Cosmetics Awards do języka social mediów, gdzie dziś toczy się prawdziwa walka o uwagę konsumentów. U nas PR-owcy i specjaliści od marketingu musieli trochę bardziej pomyśleć, gdzie zakwalifikować krem 50+, a gdzie nowatorski cień do powiek;-) A najbardziej obleganą w tej edycji kategorią było #NaturalBeauty.
Najlepsze produkty wyłanialiśmy kierując się wartościami konkursu: #brand, #emotions, #quality. Tylko połączenie ciekawej marki, wzbudzającej emocje konsumenta i wysokiej jakości, która nie podlega dyskusji, daje szansę na tworzenie Love Kosmetyków i lovebrandów.
Jesteśmy redakcją bardzo blisko związaną z rynkiem kosmetycznym, a przy tym wychodzimy z założenia, że dobrem trzeba się dzielić. Bo warto pomagać. Bo dobro wraca. Bo wcale tego nie trzeba tłumaczyć. Dlatego też podczas Gali odbyła się licytacja dwóch pięknych obrazów na rzecz Fundacji Piękniejsze Życie. Liczymy, że ta inicjatywa przejdzie do takiej dobrej tradycji konkursu LCA!
Obraz mówi czasem więcej niż tysiąc słów. Publikujemy poniżej fotorelację, niebawem pokażemy film z Gali. Już dziś zapraszam natomiast wszystkie zainteresowane firmy do udziału w konkursie Love Cosmetics Awards 2020. Oj, będzie się działo!
Gratulujemy raz jeszcze Laureatom i Finalistom. Tym pierwszym życzymy, by w kolejnej edycji zdobyli kolejną główną nagrodę, do drugich (a także wszystkich, którzy w konkursie wystartowali) niech uśmiechnie się więcej szczęścia w 2020 i nasza piękna statuetka trafi do kolekcji najlepszych, wartościowych nagród. Nie mamy licencji na wygrywanie, mamy licencję na emocje:-)
PS. Firmy zainteresowanie pobraniem zdjęć w wysokiej rozdzielczości, zachęcam do kontaktu z redakcją, mailowo lub telefonicznie (redakcja@wirtualnekosmetyki.pl).