Trendy takie jak #skinimalism zastępują wieloetapowe rutyny, zamiast dziesięciu produktów liczą się tylko te, które naprawdę wspierają skórę. Na tym tle wyróżnia się polska marka Nudmuses, która pokazuje, że codzienna pielęgnacja jest momentem zatrzymania się, chwilą uważności, a nie wyścigiem za perfekcją.
Historia Nudmuses zaczyna się od osobistych doświadczeń jej założycielki. Magdalena Kielak, zanim związała się z branżą beauty, pracowała w lotnictwie. Ten etap okazał się niezwykle ważny. Podróże pozwoliły jej poznać i zgłębić rytuały pielęgnacyjne z różnych zakątków świata.
To właśnie tam pojawiła się refleksja, że pielęgnacja nie musi oznaczać pogoni za natychmiastowym efektem, a najbardziej skutecznym składnikiem jest systematyczność, czyli codzienna, konsekwentna troska o skórę.
„Moja skóra zawsze była wrażliwa i reaktywna. Z czasem zrozumiałam, że potrzebuje przede wszystkim spokoju i równowagi, a nie kolejnych obietnic i cudów. Te doświadczenia nie są odosobnione - można wyraźnie zauważyć, że coraz większa grupa konsumentów deklaruje, że ich skóra jest właśnie wrażliwa lub skłonna do podrażnień a odbudowa bariery ochronnej skóry jest dla nich kluczowa.”
Dlatego filarem filozofii marki stało się wzmocnienie bariery naskórkowej, bo to ona w dużej mierze decyduje o zdrowiu i wyglądzie skóry. Nudmuses stawia na skuteczność poprzez delikatność i dobór składników wspierających procesy regeneracyjne, w harmonii naturalnym rytmem skóry.
W portfolio Nudmuses znajdziemy takie produkty jak: Lunar Night Cream, odżywczy krem na noc z ceramidami i melatoniną, Amber Oleogel na bazie skwalanu, z ekstraktem z bursztynu czy Age Active Mask z tripeptydem miedziowym i centellą. Każdy z nich został stworzony z myślą o codziennym rytuale, który łączy skuteczność z przyjemnością stosowania.
Marka proponuje klientowi codzienne, małe momenty troski, które budują długofalowy efekt. Wieczorne oczyszczanie czy aplikacja kremu stają się chwilą uważności. To wpisuje się w trend #slowbeauty, który obok minimalizmu, zdobywa serca konsumentów.
Nudmuses rozwija się konsekwentnie, budując społeczność i poszerzając dostępność w sprzedaży internetowej, m.in. na hebe.pl. To dowód, że wrażliwy, minimalistyczny i pełen spokoju przekaz ma dziś swoja publiczność – „Chcemy, by nasze produkty towarzyszyły ludziom w ich codzienności, by były dla nich momentem wytchnienia i kojącą chwilą troski o siebie.” – mówi założycielka.