Strategie w kryzysie. Iossi: Priorytetem są stabilność i bezpieczeństwo
Strategie w kryzysie. Iossi: Priorytetem są stabilność i bezpieczeństwo

Rok 2020 zmusił większość graczy do działania reaktywnego na wydarzenia związane z Covid-19. Rok 2021, mimo światełka w tunelu w postaci szczepień, wciąż naznaczony jest niepewnością... Co to oznacza dla biznesu? Pytamy o to naszych rynkowych praktyków.

Jaką obrać strategię w kryzysie niepewności, by zabezpieczać biznes? Co warto brać pod uwagę, by cieszyć się zaufaniem konsumentek? Jakie porfolio się sprawdza? Które produkty mogą okazać się Państwa zdaniem interesujące dla konsumentów?

Joanna Hołuj, właścicielka marki IOSSI:  

W porównaniu z ubiegłym rokiem nie zmieniło się wiele. Wciąż planujemy nasze działania ostrożnie, krótkoterminowo. Wstrzymaliśmy większe inwestycje do czasu, gdy nie zmieni się sytuacja na świecie. Na razie liczy się dla nas przede wszystkim bezpieczeństwo i stabilność. Fakt, że terminy targów zagranicznych zostały przesunięte, daje nam jeszcze więcej czasu na pracę badawczą nad nowymi wdrożeniami. A w tym roku będzie ich sporo – mamy mnóstwo pomysłów, dlatego praca w {iossi} wre. Które z nowości okażą się interesujące dla konsumentów? Mamy nadzieję, że wszystkie: ) 

Korzenie naszej marki są w sieci. Od samego początku to właśnie w Internecie prowadzimy sprzedaż i utrzymujemy bliski kontakt z klientami. A jednak zamknięcie sklepów stacjonarnych u wszystkich obniżyło sprzedaż. Z utęsknieniem czekamy na ich otwarcie, również prywatnie, jako konsumenci. Aby znowu cieszyć się doświadczeniem zakupowym, móc dotknąć, powąchać… Myślimy o tym z sentymentem. 

# Wywiady i opinie
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: MPS International - Technolog Oferta pracy: Nova Group - Regionalny Koordynator Sprzedaży Lidl - Ekspert ds. Zakupów (kosmetyki) Stea - Brand Manager Hebe - Specjalista ds. rozwoju jakości produktów marki własnej Saraya Poland - Technolog Kosmetyków Phenicoptere - Global Sales Manager Veoli Botanica - Export Manager Legendary Europe - Specjalista ds. eksportu i private label Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager